نامداری: انگیزه زیادی برای بازی فردا با تیم ملی بزرگسالان داریم/ مجیدی کار‌های تاکنیکی را در اردو‌های بعدی به اجرا می‌گذارد

بازیکن تیم ملی امید فوتبال گفت: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و انگیزه زیادی برای بازی فردا برابر تیم ملی بزرگسالان داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید نامداری بازیکن تیم ملی امید فوتبال درباره وضعیت تمرین و اینکه فردا برابر  تیم ملی بزرگسال بازی می کنند، اظهار کرد:ما تمرین خود را چند روز است شروع کردیم و فکر می کنم تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و بازیکنان آماده هستند و انگیزه زیادی برای بازی فردا با تیم ملی بزرگسالان داریم. شاید بعضی ها فکر کنند که بازی عادی و معمولی باشد اما این بازی برای بازیکنان ما مهم هست و دوست دارند خودشان را نشان بدهند. 

او درباره اینکه چقدر تمرینات مجیدی با کرانچار فرق می کند، گفت: در حال حاضر ما در این اردو تاکنیکی کار نکردیم و کرانچار و مجیدی مربیان خوبی هستند و هر کدامشان در حیطه خود کارایی اش را دارد و کارهایی که می گویند را انجام می دهیم. 

نامداری درباره اینکه در اردوی تیم ملی امید کارهای تاکنیکی انجام نمی دهید برای آماده سازی برای المپیک به ضررشان نیست، گفت: نه به طور مسلم این اولین اردو هست و چند اردوی دیگر هم پیش رو داریم و بازیکنانی که مدنظر مجیدی باشند وارد برنامه های تاکنیکی می شوند و تمرینات مهمی را انجام می دهند و برای رسیدن به لیست نهایی سخت کوشی می کنند. به هر حال  در این اردو کارهای تاکنیکی انجام نمی دهیم اما در اردوهای بعدی که مجیدی شناخت کامل روی بازیکنان پیدا کرد کارهای تاکنیکی را به اجرا می گذارد. 

او درباره اینکه یکسری از تیم ها بدنسازی می کنند و اردوهای تیم ملی آسیبی به جایگاه شما در باشگاهتان نمی زند، بیان کرد: بله من در اردوی فولاد بودم و بعد از اردو به تمرینات تیم ملی امید آمدم و شاید یک مقدار بدنها سنگین باشد اما ما مجبور هستیم. اگر اردو را چند روز پشت سرهم بگذرایم بدنهایمان خیلی بهتر می شود. 


بیشتر بخوانید:

حضور ستاره تیم ملی در تمرین یوزها/ فرهاد مجیدی پا به توپ شد

عکس یادگاری بازیکنان و کادرفنی تیم ملی با جانباز پرسپولیسی/ تذکر هاشمیان و ویلموتس به ملی پوشان آرام


انتهای پیام/ 

اظهارات نامداری درباره بازی فردا با تیم ملی بزرگسالان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار