کشف میلیاردی سوخت قاچاق و تولیدات نفتی غیرمجاز

جانشین انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف ۱۴ میلیارد ریال سوخت قاچاق و تولیدات نفتی غیرمجاز خبر داد.

کشف میلیاردی سوخت قاچاق و تولیدات نفتی غیرمجازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سردار احمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: مأموران پلیس آگاهی استان با یک سری تحقیقات، یک واحد تولیدی ایزوگام غیرمجاز در شهرک صنعتی شهرستان هامون که اقدام به خرید سوخت قاچاق می‌کرد را شناسایی و تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد که این واحد تولیدی با خرید نفت کوره قاچاق اقدام به تولید قیر و انواع ایزوگام غیراستاندارد با برند‌های مختلف و جعلی کرده و آن‌ها را به یکی از استان‌های همجوار ارسال می‌کند.

سردار طاهری بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این واحد تولیدی غیرمجاز ۱۰۰ هزار لیتر نفت کوره، ۱۲۰ هزار لیتر قیر، ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۴۶ رول ۱۰ متری ایزوگام غیراستاندارد کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی از افراد شاغل در این واحد توانستند یک دپوی غیرمجاز سوخت در شهرستان زابل را نیز شناسایی و بلافاصله با مراجعه به محل مذکور ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت کوره را کشف کنند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به پلمب این واحد تولیدی غیرمجاز ابراز داشت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد. 

انتهای پیام/ع

قاچاق سوخت در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار