رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به منظور تامین امنیت دانشجویان ایمن‌سازی مسیر تردد دانشجویان علوم و تحقیقات در دستور کار است.

هفته آینده؛ اجرای ایمن سازی مسیر تردد دانشجویان علوم تحقیقاتبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره اقدامات انجام شده برای ایمن سازی مسیر در دانشگاه علوم و تحقیقات اظهار کرد: مراحل مطالعاتی و بررسی‌های اولیه این پروژه با مشارکت یکی از شرکت‌های مجرب در این حوزه انجام شده است به طوری که می‌توانیم بگوییم که در مرحله مطالعاتی به پایان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون درگیر انتخاب پیمانکار برای اجرای فاز عملیاتی این پروژه هستیم، گفت: تا پایان هفته آینده قرار داد اجرای مرحله عملیاتی بسته خواهد شد، به عبارت دیگر وارد فاز دوم یعنی فاز اجرایی ایمن سازی مسیر دانشگاه می‌رویم.

طهرانچی یادآوری کرد: اجرای این پروژه هزینه بسیار بالایی به دانشگاه آزاد تحمیل کرده، اما امنیت دانشجویان برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است و کماکان مطابق وعده‌ای که داده ایم ایمن سازی را در کمترین زمان ممکن اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

پیگیری ماجرای ایمن سازی مسیر تردد دانشجویان علوم و تحقیقات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۵ تير ۱۳۹۸
بهتره راه حل همونیه که من میگم و احتیاجی به اتوبوس و تله کابین مسخره هم نیست و باس چند تا آسانسور پر ظرفیت بذارن که از پایین خیابون مستقیم ببره به ساختمونای بالا
آخرین اخبار