چهارمین نشست تخصصی "شب های فناوری" در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود

چهارمین نشست تخصصی «شب‌های فناوری» با موضوع «فرهنگ و فناوری»، چهارشنبه ۲۶ تیر ساعت ۱۶ با حضور غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

ارتباطاتبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین نشست تخصصی « شب های فناوری» با موضوع «فرهنگ و فناوری»، چهارشنبه 26 تیر ساعت 16 با حضور غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در فرهنگ سرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.
در این نشست غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به سخنرانی با عنوان فناوری های نوین و تحولات نسلی می پردازد، حسین ابراهیم آبادی رییس مرکز نشر دانشگاهی، فناوری های جدید و تعامل و تعارض آن با فرهنگ و خشنودی و ناخشنودی ما از زندگی را مورد بررسی قرار می دهد و داریوش مطلبی معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به تشریح رابطه فرهنگ و فناوری می پردازد.
سلسله نشست های تخصصی « شب های فناوری»،با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه فناوری اطلاعات و بیان نظریه ها، دیدگاه ها و یافته های پژوهشی در این زمینه هر ماه با حضور متخصصان و دست اندرکاران این حوزه برگزار می شود. این نشست با مشارکت کانون «شهر هوشمند » به دبیری ستاره امیری برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند برای ثبت نام رایگان به لینک https://bit.ly/2XVY0Pt مراجعه نمایند. فرهنگ سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرید.  

چهارمین نشست تخصصی

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار