نام نویسی ۹ هزار دانش اموز مازندرانی در سامانه خانه سازمان‌های مردم نهاد

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران از نام نویسی ۹ هزار دانش‌آموز استان در سامانه خانه سازمان‌های مردم نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد شعبانی معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران گفت: دانش‌آموزان ۳۲ شهرستان و منطقه استان نسبت به عضوگیری شاخه دانش‌آموزی سمن‌ها اقدام کردند.

وی افزود: حدود ۹ هزار دانش اموز مازندرانی تاکنون در سامانه خانه سازمان‌های مردم نهاد نام نویسی ۹ کردند و پیش بینی می‌شود این تعداد به ۱۰۰ هزار دانش‌آموز افزایش یابد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران گفت: ۱۸۶ سمن مجاز به مدارس استان مازندران معرفی شدند تا در موضوعات محیط زیست، فرهنگی، خیریه، مشاوره، علمی و آموزشی و ورزشی به دانش‌آموزان خدمات دهند.

شعبانی از برگزاری همایش آموزشی تخصصی سمن‌ها در یازده شهرستان استان از ۲۲ مردادماه مصادف با روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این همایش، توجیه نحوه فعالیت سمن‌ها و آشنایی دانش‌آموزان با ماهیت سمن است.

وی گفت: شاخه دانش‌آموزی سمن‌ها به پیشنهاد آموزش و پرورش مازندران و با حمایت استانداری جهت تقویت روحیه مشارکت جویانه دانش‌آموزان و فعالیت اجتماعی آن‌ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی راه اندازی شد و با توزیع بروشور، پوستر و فرم عضویت در مدارس به عضو گیری اقدام کرد.

انتهای پیام/آ

 

۹ هزار دانش‌آموز در خانه سازمان‌های مردم نهاد ثبت نام کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.