رئیس هیات وزنه برداری اردبیل:

افزایش ۴۲ درصدی تعداد وزنه بردارن در استان اردبیل

رئیس هیات وزنه برداری استان اردبیل از افزایش ۴۲ درصدی تعداد وزنه برداران اردبیل طی دو سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شاهین اسبقیان،رئیس هیات وزنه برداری استان اردبیل بااشاره به افزایش تعداد وزنه برداران استان اردبیل در طی چند سال اخیر گفت: در ورزش وزنه برداری اردبیل طی دو سال اخیر اقدامات خوبی برداشته شده است بطوری که در طی این سال‌ها تعداد وزنه برداران استان ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: افزایش تعداد وزنه برداران و علاقمندی نوجوانان و جوانان به این رشته می‌طلبد که سالن‌های وزنه برداری بیشتری را به کار بگیریم.

رئیس هیات وزنه برداری استان اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل در رشته وزنه برداری تاکنون موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است خاطرنشان کرد: استان اردبیل یکی از قطب‌های ورزش وزنه برداری در کشور محسوب می‌شود که نیاز است به این رشته توجه ویژه شود تا نوجوانان و جوانان حاضر در این رشته با انگیزه راهشان را ادامه دهند و برای استان و کشورمان افتخار آفرینی کنند.

اسبقیان بیان کرد: ورزشکاران توانمند استان اردبیل دراین رشته ورزشی ۴ مدال المپیک را به نام اردبیل و ایران به ثبت رسانند که این تعداد مدال در کمتر استانی اتفاق افتاده است و این نشان از توانمندی‌های ورزشکاران دیار پهلوانان را دارد و حاکی از این است ما در سطح دنیا هم حرفی برای گفتن داریم.

برای رشته وزنه برداری بانوان نیازمند سالن هستیم

وی درادامه بااشاره به ورزش وزنه برداری بانوان نیز گفت: باتوجه به مجوز برای فعالیت وزنه برداری بانوان، در اردبیل نیازمند یک سالن ورزشی هستیم.

رئیس هیات وزنه برداری استان اردبیل اضافه کرد: امیدواریم با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و سایر مسئولان و ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات لازم، شاهد رشد ورزش وزنه برداری بانوان استان هم باشیم.

آمادگی وزنه برداران اردبیلی برای مسابقات قهرمان کشوری

اسبقیان بااشاره به برپایی اردوی وزنه برداری در اردبیل نیز گفت: در حال حاضر وزنه برداران استان اردبیل برای مسابقات قهرمانی کشوری جوانان آماده می‌شوند که این مسابقات بعد از انتخابات فدراسیون وزنه برداری برگزار می‌شود.

وی افزود: سال گذشته از استان اردبیل همزمان ۱۶ ورزشکار در اردوی تیم ملی حضور داشتند که امسال هم در رده سنی بزرگسالان ۲ ورزشکار، سعید علی حسینی و محسن دادرس و رده سنی نوجوانان هم دو وزنه بردار حضور دارد.

رئیس هیات وزنه برداری استان اردبیل گفت: امیدوارم با حمایت مسئولان استان روز به روز شاهد رشد ورزش وزنه برداری باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.