نیکوکاران یزدی ۳۶۰ میلیون تومان به درمان نیازمندان کمک کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان یزد گفت: مردم استان یزد در سال ۹۷ با مشارکت در طرح شفا ۳۶۰ میلیون تومان به بیماران نیازمند کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، غلامرضا معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به مشارکت نیکوکاران در طرح، شفا، گفت: مردم استان یزد در سال ۹۷ با مشارکت در طرح شفا ۳۶۰ میلیون تومان به بیماران نیازمند کمک کردند.

وی افزود: طرح شفا طرحی است که بر اساس آن مردم می‌توانند به‌ عنوان حامی، تأمین مالی بخشی از هزینه‌های معالجه و درمان بیماران خاص، صعب‌العلاج و پرهزینه که نیازمندی آن‌ها به تأیید اداره پذیرش و مددکاری کمیته امداد رسیده است را متقبل شوند، به این صورت که حامی متعهد می‌شود به‌صورت دائم و یا برای مدت مشخص، ماهیانه مبلغی را به بیمار تحت حمایت خود و یا بیمارانی که بنا به تشخیص مسئولان درمان کمیته امداد در اولویت دریافت خدمات هستند، پرداخت کند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم مشارکت خیران در احداث مسکن مددجویان تحت حمایت، اظهار کرد: خیران می‌توانند با مشارکت در طرح، رضوان، که از طرح‌های مشارکتی این نهاد است با پرداخت کمک‌های انسان دوستانه و خیرخواهانه خود نسبت به احداث سرپناه یا تعمیر منازل مددجویان و نیازمندان اقدام و در این عمل خداپسندانه مشارکت کنند، سال ۹۷ حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از سوی نیکوکاران استان در قالب طرح رضوان ،نقد و کالا، به کمیته امداد اهدا شد.

مشعلچی بابیان اینکه مردم نیکوکار استان می‌توانند با مشارکت در طرح کوثر نسبت به تأمین جهیزیه مددجویان تحت پوشش این نهاد اقدام کنند، افزود: مردم نیکوکار استان یزد در سال گذشته یک میلیارد و ۳۷۰میلیون تومان ،نقد و کالا، در قالب طرح کوثر ،تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، به کمیته امداد اهدا کردند.

انتهای پیام/ی

کمک ۳۶۰ میلیون تومانی خیران به درمان نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار