اقدام غیرمتمدنانه گردشگران در سواحل یونان! +فیلم

یک شمشیرماهی‌ که برای تخم‌گذاری به آب‌های کم‌عمق کنار ساحل آمده بود توسط عده‌ای از گردشگران در سواحل یونان با سنگ مورد حمله قرار گرفت و کشته شد.

اقدام غیرمتمدانه گردشگران در سواحل یونان! + فیلم////چهارشنبه صبح به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار وحشیانه گردشگران با یک شمشیرماهی در سواحل یونان را به تصویر می‌کشد. این جانور برای تخم‌گذاری به آب‌های کم‌عمق کنار ساحل آمده بود که توسط گردشگران مورد حمله قرار گرفت و کشته شد. این گردشگران پس از دیدن شمشیرماهی ابتدا با تصور اینکه یک کوسه به ساحل آمده است از آب خارج شدند. لحظاتی بعد و پس از آنکه متوجه شدند این جانور یک شمشیرماهی است با سنگ به آن حمله‌ور شدند.

ویدئویی که توسط یکی از گردشگران و با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از نزدیک شدن این ماهی به ساحل در حالی که برخی از گردشگران سعی در گرفتن آن را دارند برخی دیگر نیز با سنگ این جانور را مورد هدف قرار می‌دهند. در این ویدئو صدای خنده گردشگران در حالی که این ماهی را مورد محاصره قرار داده‌اند شنیده می‌شود.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی یونان این ماهی در این حادثه جان خود را از دست داد. این حادثه در سواحل جزیره اویا که دومین جزیره بزرگ یونان است رخ داد.

انتهای پیام/

رفتار وحشیانه گردشگران با شمشیرماهی در ساحل!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۶ تير ۱۳۹۸
لعنت بهشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۶ تير ۱۳۹۸
یاد هموطن های خودمون افتادم
آخرین اخبار