جذب بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای مددجویان/ایجاد بیش از یک هزار طرح اشتغال در فارس

مدیرکل کمیته امداد فارس از جذب ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای مددجویان تحت حمایت این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای مددجویان استان جذب شده است، گفت: از این میزان، ۵۰ میلیارد ریال از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و ۳۳۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و مناطق عشایری پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۹۲ خانوار در استان به خودکفایی رسیده اند، اظهار کرد: در این مدت یک هزار و ۱۷۶ طرح اشتغال ایجاد شده است که از این تعداد ۷۲۳ طرح اشتغال برای زنان و ۴۵۳ طرح اشتغال نیز برای مردان بوده است.

بذرافشان با اشاره به طرح‌های ایجاد شده تصریح کرد: از تعداد یک هزار و ۱۷۶ طرح، ۲۶۴ طرح در زمینه مشاغل خانگی و ۹۱۲ طرح در زمینه خوداشتغالی بوده که برای ۱۴۱۲ نفر ایجاد شغل شده است.

مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه وام‌های اشتغال بر اساس محل سکونت مجری طرح داده می‌شود، افزود: امسال ۲۳۴ طرح شهری با اعتبار ۵۴ میلیارد ریال و ۹۴۲ طرح روستایی نیز با اعتبار ۳۲۶ میلیارد ریال ایجاد شده است.

وی در خصوص نوع مشاغل ایجاد شده در طی این مدت یادآور شد: ۴۴۲ طرح در مشاغل خدماتی، ۵۳۸ مورد دامپروری، ۴۵ مورد صنایع‌دستی و ۱۵۱ مورد کشاورزی ایجاد شده است.

انتهای پیام/چ

تسهیلات اشتغال برای مددجویان در فارس

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار