سردار قاسم رضایی:

ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی سازمانی برای مرزبانان/۹ فروند شناور سنگین تحویل مرزبانی می‌شود

فرمانده مرزبانی ناجا در اینچه برون از ساخت ۱۵ هزار خانه سازمانی برای مرزبانان خبر داد.

ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی سازمانی برای مرزبانان/۹ فروند شناور سنگین تحویل مرزبانی می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار قاسم رضایی امروز در نشست با علما و ریش سفیدان منطقه مرزی اینچه برون گفت: به علت دوری مرزبانان از خانواده‌ها ساخت شهرک‌های سازمانی در دستور کار مرزبانی ناجا قرار دارد و قرار است براساس طرح مجلس شورای اسلامی و پیگیری دولت تا پایان سال ۹۹ بین ۱۲ تا ۱۵ هزار واحد مسکونی سازمانی برای مرزبانان در نزدیکی مرز‌ها ساخته شود.

سردار رضایی به افزایش شناور‌های نیمه سنگین به ناوگان مرزبانی کشور اشاره کرد و افزود: برای تقویت شناور‌های مرزبانی تا پایان امسال ۹ فروند شناور نیمه سنگین با اقدامات وزارت دفاع آماده و تحویل مرزبانی ناجا می‌شود که بخشی از این شناور‌ها به ناوگان مرزبانی شمال کشور تحویل داده خواهد شد.

وی درباره تجهیز مرز‌ها و تشدید حفاظت‌ها خاطرنشان کرد: خوشبختانه اختلافات مرزی با کشور‌ها نداریم، اما برای حفظ وضعیت موجود و تقویت و ارتقای مرز‌ها تجهیز آن‌ها ضروری است.

آمادگی مرزبانی ناجا برای رونق اقتصادی اینچه برون


در این نشست علما، ریش سفیدان و متنفذان مرزنشین گلستان با قدردانی از تلاش مرزبانان برای برقراری امنیت خواستار کمک مرزبانی برای رونق بازارچه مرزی اینچه برون و احیا مسیر پایین دست رودخانه اترک و چاره اندیشی برای مقابله با ریزگرد‌ها شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا هم در این نشست به مرزنشینان قول داد: از اختیارات مرزبانی برای رونق اقتصادی بازارچه مرزی استفاده خواهد کرد.

سردار رضایی برای تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی گلستان به استان سفر کرده است.

 

انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.