اژدری: قرار شد تا روز یکشنبه پروانه باشگاه را به ما انتقال دهند/ پای حرفی که زدیم می‌ایستیم

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: قرار شد تا روز یکشنبه پروانه باشگاه را به ما انتقال دهند تا بتوانیم برای ثبت قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی اقدام کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، محمد اژدری مالک باشگاه نساجی اظهار داشت: از نخستین روزی که با  قنبری برای خرید امتیاز باشگاه نساجی پا پیش گذاشتم و با صنیعی‌فر و حدادیان شروع به مذاکره کردم، گفتم که باشگاه را شُسته و رُفته تحویل می‌گیرم که در آن تاریخ این اتفاق رخ نداد و در جلسه آخر که منتهی به عقد قرارداد شد نیز مجدداً این نکته را مطرح کردم.

وی افزود: هیچ مشکلی با صنیعی‌فر و حدادیان ندارم، فقط بر سر میزان بدهی باشگاه شُبَهاتی وجود دارد که اصلاً دوست ندارم در رسانه‌ها به آن بپردازم، ولی به این دوستان و مسئولان گفتم که بهتر است هر چه زودتر وضعیت بدهی‌ها مشخص شود.

مالک باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: متاسفانه در امر باشگاه داری فقط باید هزینه کرد و درآمدی وجود ندارد، با این حال بعید می‌دانم تاکنون جرم ما آنقدر سنگین باشد که تا این حد مورد هجمه قرار بگیریم و برای‌مان حاشیه بسازند.

اژدری بیان کرد: برنامه‌های زیادی برای باشگاه نساجی دارم که به امید خدا در آینده خواهید دید، به‌دنبال راهکاری هستم تا با انجام کار‌های اقتصادی، باشگاه نساجی دیگر مشکل مالی نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم لیاقت می‌خواهد، اگر لیاقت داشتیم و در این باشگاه بودیم، قطعاً به این تیم، هواداران و مردم مازندران خدمت می‌کنیم، اگر هم نبودیم که قطعاً هستیم، از همه کسانی که به ما کمک کردند، تشکر و از مردم مازندران عذرخواهی می‌کنیم و می‌رویم، اما مطمئن باشید که پای حرفی که زدیم می‌ایستیم و اینطور نیست که امروز حرفی بزنیم و فردا بگوییم نزدیم.

مالک باشگاه نساجی مازندران در پایان گفت: طی صحبتی که با مسئولان استان داشتم، قرار شد تا روز یکشنبه پروانه باشگاه را به ما انتقال دهند تا بتوانیم برای ثبت قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی اقدام کنیم و بدون هیچ دغدغه‌ای برای حضوری قدرتمند در فصل جاری لیگ برتر تمامی امکانات را فراهم کنیم و کار‌ها را پیش ببریم.


بیشتر بخوانید:

صنیعی فر: باشگاه نساجی به صورت قطعی واگذار نشده است/ برای هر بازی نساجی باید ۱۰۰ میلیون هزینه می‌کردیم

صنیعی فر و حدادیان در یک قدمی برگشت به نساجی

هافبک استقلال در تور نساجی چی‌ها افتاد


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه نساجی مازندارن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.