قاضی زاده هاشمی دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در قزوین، اعمال سیاست‌های غلط اقتصادی و همراهی فرصت طلبان برای جهش تورمی را از جمله دلایل پذیرش قطعنامه ۵۹۸ بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قاضی زاده هاشمی دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در مراسم بررسی ابعاد پیدا و پنهان پذیرش قطعنامه ۵۹۸ با عنوان بوسه بر جام زهر که در مسجد جامع المهدی قزوین برگزار شد، اعمال سیاست‌های غلط اقتصادی و همراهی فرصت طلبان برای جهش تورمی ۴۹ درصدی در سال‌های ۶۵ و ۶۶ را از جمله دلایل پذیرش قطعنامه ۵۹۸ دانست و افزود: تبلیغات منفی گسترده در سطح جامعه درباره کاهش ذخایر کالا‌های اساسی و همچنین نبود نیروی جوان برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل از دیگر دلایل پذیرش جام زهر از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: دشمن وقتی دید نمی‌تواند با جنگ تحمیلی و تکیه بر گروه‌های تجزیه طلب داخلی خواسته اش را به کرسی بنشاند، قطعنامه ۵۹۸ را پیش کشید.

وی افزود: در روز‌های پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و امضای معاهده برجام، همچنان شاهد درس‌های بزرگ تاریخ هستیم.

دبیر هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه جز با تکیه بر خدا و اطاعت از امام، پیروزی حاصل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: ۴۰ سال است که دشمنان انقلاب اسلامی در حال دشمنی با جمهوری اسلامی ایران هستند و از دشمنی شان خسته نمی‌شوند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی با رهبری انقلاب اسلامی ایران، ۴۰۰ سال تلاش دنیای مادی را به شکست کشاند و بار دیگر ثابت کرد که جمعیت اندک و مستضعف، اما منسجم و با توکل بر خدا بر اکثریت ظالم و ثروتمند پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/پ

سفر ماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.