مدیر امور منابع آب تهران بزرگ مطرح کرد؛

پنج حلقه چاه غیرمجاز در تهران و پردیس مسدود شد

نیکنام گفت: با تلاش کارشناسان پنج حلقه چاه غیرمجاز در تهران و پردیس در مجموع به عمق ۱۲۱ متر و با دبی چهار لیتر برثانیه مسدود شد.

پنج حلقه چاه غیرمجاز در تهران و پردیس مسدود شدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از  وزارت نیرو (پاون)، علیرضا نیکنام مدیر امور منابع آب تهران بزرگ گفت: با تلاش کارشناسان حقوقی و گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی، پنج حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور در تهران و پردیس در مجموع به عمق ۱۲۱ متر و با دبی چهار لیتر برثانیه مسدود شد.

وی با بیان اینکه این تعداد چاه‌ها در جهت اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی پر شده است، افزود: با انجام این عملیات از خروج بیش از ۱۷۴ هزار متر مکعب آب در سفره‌های زیرزمینی جلوگیری خواهد شد که ۷۹ هزار و ۲۰۰ متر مکعب آن مربوط به انسداد چاه‌های غیرمجاز است.


بیشتر بخوانید: مسدود شدن ۱۱ حلقه چاه غیر مجاز با دبی ۵۰۸ لیتر بر ثانیه


مدیر امور منابع آب تهران بزرگ ادامه داد: طی این مدت در بخش آب‌های سطحی  ۲ مورد صدور اخطاریه و در بخش آب‌های زیرزمینی، ۲ مورد جمع‌آوری منصوبات غیرمجاز با حجم آب صرفه‌جویی شده بیش از ۹۵ هزار متر مکعب انجام شده است.

مدیر امور منابع آب تهران بزرگ همچنین از شناسایی و صدور اخطاریه برای ۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در مدت مذکور خبر داد و گفت: با پیگیری‌های واحد بازرسی و نظارت نسبت به نصب پنج دستگاه کنتور حجمی هوشمند روی چاه‌های پروانه‌دار اقدام شده است.

 

انتهای پیام/

شناسایی و صدور اخطاریه برای ۱۰ حلقه چاه غیرمجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار