برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان علوم پزشکی کرمان

چهارمین جشن یکپارچه دانش آموختگی دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای عمومی و دکترای تخصصی ۲۵ تیرماه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان علوم پزشکی کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا ملک پور افشار معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مسوولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان و خانواده‌های دانشجویان این دانشگاه، نظاره گر جشن دانش آموختگی ۹۵۰ نفر از فرزندان و دانشجویان شان بودند.

وی افزود: این دانشگاه امروز جزو ۱۰ دانشگاه علوم پزشکی برتر کشور است و در حال حاضر بیش از ۵ هزار دانشجو در بیش از ۱۵۵ رشته در مقاطع مختلف تحصیلی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: حضور دانشگاه علوم پزشکی کرمان در همایش‌های بین المللی و موفقیت‌های کسب شده در چند سال گذشته نشان از جایگاه بالای علمی این دانشگاه است.

ملک پور افشار خطاب به دانشجویان گفت: دانش آموختگی آغاز دوره جدیدی است که شما عزیزان باید خدمتی را به مردم ارائه دهید. همچنین به دانشجویان توصیه کرد که اخلاق حرفه‌ای را فراموش نکنید.

حمید رضا رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از زحمات و تلاش‌های افرادی که زمینه رشد و بالندگی دانشجویان را فراهم می‌کنند قدردانی می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم با خاطره خوبی از سال‌هایی که تحصیل کردید، فارغ التحصیل شده باشید.

رشیدی نژاد بیان کرد: اگر چه دوره تحصیل با سختی و مشقت‌های زیادی همراه است، اما در این دوران بهترین خاطرات ماندگار می‌شود.

وی با توصیه به دانشجویان دانش آموخته که باید همواره به فکر رشد علمی خود باشند، تصریح کرد: سعی کنید همت بلند آموزشی و پژوهشی را در خود بپرورانید تا رشد علمی پیدا کنید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان خطاب به دانشجویان بیان کرد: رعایت اخلاق حرفه‌ای جزو اصولی باید باشد که شما می‌بایست در پیش رویتان قرار دهید.

گفتنی است در این مراسم از چهار نفر از برگزیدگان المپیاد علمی دانشگاه در سال گذشته قدردانی شد و پایان بخش این مراسم سوگند نامه دانش آموختگی بود که دانشجویان سوگند نامه را همراه با دکتر شهریار دبیری عضو هیات علمی دانشگاه قرائت کردند.

انتهای پیام/س

جشن دانش آموختگی دانشجویان علوم پزشکی کرمان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار