مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل گفت :وقوع سانحه رانندگی در محور زابل به زاهدان ۴کشته و۱۲مصدوم برجای گذاشت.

۱۶کشته ومجروح در دو سانحه  رانندگی  محور زابل به زاهدانرفعت مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پی برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک‌دستگاه پژو۴۰۵ درشهرستان هامون، محور زابل به زاهدان ۱۰ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.

وی افزود: پس از وقوع این حادثه واعلام موضوع به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی زابل، بلافاصله دو تیم امدادی از پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای سه راهی دشتک، تاسوکی، رامشار و لوتک به محل حادثه اعزام و بلافاصله اقدامات درمانی اولیه را آغاز کردند.
وی ادامه داد: ۱۰نفرمصدوم این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی لازم جهت ادامه درمان به بیمارستان امیرالمؤمنین علی زابل منتقل شدند؛ و ۱ نفر هم قبل از رسیدن آمبولانس جان باخت.

رفعت همچنین از حادثه دیگری در همین محور خبرداد و گفت: در پی واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس در، محور زابل به زاهدان حوالی رامشار ۲ نفر مصدوم و ۳ نفر فوت شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل گفت: بااعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی، بلافاصله دو تیم امدادی از پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای محمد آباد و دولت اباد به محل حادثه اعزام شدند و بمحض رسیدن بر بالین مصدومین اقدامات درمانی اولیه را آغاز کردند.

۲ نفرمصدوم حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی لازم جهت ادامه درمان به بیمارستان امیرالمؤمنین علی زابل منتقل شدند؛ و متاسفانه ۳نفر هم قبل از رسیدن آمبولانس فوت شدند.

انتهای پیام/گ

حادثه تصادف در محور زابل - زاهدان

برچسب ها: اخبارحوادث ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار