بازدید معاون‌حمل و نقل سازمان راهداری از پایانه‌های مرزی ایران در جوار کشور ترکیه

معاون‌حمل ‌و نقل سازمان راهداری و‌حمل و نقل جاده ای از پایانه های مرزی ایران در جوار کشور ترکیه در شمال آذربایجان غربی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  ،در دومین از سفر به آذربایجان غربی معاون‌حمل و نقل سازمان راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای به همراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از پایانه‌های مرزی ایران در جوار کشور ترکیه در شمال استان بازدید و بر بهبود امور و توسعه زیرساخت‌های لازم تاکید کرد.

 پایانه مرزی رازی در شهرستان خوی نخستین مقصد معاون‌حمل و نقل سازمان راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای به همراه مدیرکل آذربایجان غربی بود که در جریان آن با تاکید بر اهمیت این پایانه مرزی به جهت مراودات با کشور دوست و همسایه ترکیه و مسیر منتخب مسافرین زمینی بین دو کشور تسریع عملیات عمرانی پایانه مرزی رازی، نظم، آراستگی سیمای فضای پیرامون و تکمیل محوطه سازی و ابنیه موجود را بیش از پیش، ضروری عنوان کرد وخواستار آن شد که تا زمان اتمام پروژه‌های عمرانی پایانه مرزی خوی، ایمنی و و آسایش مسافرین با انجام اقدامات مبتنی بر ممیزی دقیق ارتقا یابد.

شهرک‌حمل و نقلی آذرکوهسار شهرستان‌خوی مقصد دوم معاون حمل و‌نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مدیرکل آذربایجان غربی بود که وی در این حضور، از شهرک حمل و نقل و سالن اعلام بار بازدید بعمل آورد و با رانندگان بصورت چهره به چهره گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمی رانندگان مشکلاتی در خصوص فرآیند‌های سالن اعلام بار، نوع و تعداد بار‌های اعلامی و سایر مشکلات خود اعلام نمودند و عضو هیئت عامل سازمان در جریان این بازدید، در کلاس آموزشی رانندگان حضور یافت و از چگونگی آموزش و نقطه نظرات حاضرین در کلاس، مطلع و برای ارتقای آموزش‌ها مواردی را مطرح نمود.
 
پایانه مرزی بازرگان بعنوان مهم‌ترین گذرگاه زمینی رسمی ایران با کشور ترکیه آخرین میزبان معاون حمل نقل سازمان راهداری و حمل نقل‌جاده‌ای بود، بازدید از روند انجام خدمات، عملیات عمرانی در قالب کار‌های تکمیلی و استماع مشکلات و بررسی راهکار‌های عنوان شده برای رفع آنان از دیگر برنامه‌های این سفر کاری به پایانه مرزی بازرگان بود.

معاون حمل نقل سازمان همچنین در خطوط پذیرش و ترخیص ناوگان ترانزیتی و بین الملل پایانه مرزی بازرگان حاضر و با کسب نظرات رانندگان، کاهش مدت زمان انتظار این ناوگان با اجرای برنامه‌های نرم افزاری و‌سخت افزاری اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای آذربایجان غربی را مطلوب ارزیابی و بر استمرار این اقدامات تاکید کرد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای در سومین روز از سفر خود عازم جنوب استان آذربایجان غربی شد.
 
انتهای پیام/س
 

سفر معاون‌حمل و نقل سازمان راهداری به ارومیه

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.