کشف بیش از ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان شمالی/ برخورد با سوداگران مرگ اولویت اصلی پلیس

فرمانده انتظامی خراسان شمالی : از ابتدای سال جاری ۸۶۵ کیلو و ۵۱۶ گرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردارعلیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: طرح مبارزه با مواد مخدر به صورت مستمر در سطح استان اجرا می‌شود و اولویت اصلی ما برخورد با سوداگران مرگ است.

مظاهری با اشاره به اینکه در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ اقداماتی صورت گرفته افزود:  ۸۶۱ کیلو و ۴۵۴ گرم مواد مخدر سنتی و ۳ کیلو و ۷۹۲ گرم مواد مخدر صنعتی در سطح استان کشف و ضبط شده است.

وی با توجه به اینکه ۴۰۴ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده اند، خاطر نشان کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه تعداد ۳۸۲ نفر معتاد از ابتدای سال جاری دستگیر شده اند، اظهار کرد: در حوزه مواد مخدر ۷۸۶ نفر دستگیر شده اند که نسبت به مدت مشابه ۲۸ درصد رشد داشته است.

وی به اجرای طرح‌های کنترلی و پیشگیرانه در این حوزه نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری ۷۵ طرح پاکسازی نقاط آلوده، ۵۶ طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و ۱۲ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اجرا شده است.

وی از اجرای ۱۴ عملیات مشترک پلیسی برون استانی در راستای مبارزه با مواد مخدر گفت: در مجموع این طرح‌ها در این مدت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۷۵ درصد رشد داشته که نشان از رصد مداوم سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در سطح کشور توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان دارد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه ۲۷ دستگاه خودرو نیز در این زمینه  توقیف شده است افزود: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ابتدای سال جاری تعداد ۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ ر

کشف بیش از 800 کیلوگرم مواد مخدر

برچسب ها: پلیس ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.