مدیرعامل شرکت مخابرات خبر داد:

ارائه سرویس سورینو از سوی مخابرات با سرعت ۴۰ مگابایت بر ثانیه

صدری از ارائه سرویس سورینو (سرعت نو و جدید) به ۲ میلیون مشترک مخابرات از ۱۰ روز آینده خبر داد.

سورینو سرویس جدید مخابرات با سرعت ۴۰ مگابایت بر ثانیهبه گزارش حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  سیدمجید صدری گفت: براساس برنامه ششم توسعه خدماتی که به مردم در اینترنت داده می‌شود باید سرعتی بر مبنای ۲۰ مگ داشته باشد و شرکت مخابرات برای تحقق این موضوع گام‌های بلندی برداشته است.

وی افزود: در همین راستا و آستانه آغاز بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ بخش قابل توجهی از مشترکان فعالمان را به حدود ۲ میلیون نفر بدون این که هزینه‌ای دریافت کنیم سرویس خدمات را از «ای دی اس ال» به «وی دی اس ال» و «اف تی تی پی» تغییر می‌دهیم.

صدری گفت: ما برای این کار هزینه‌ای از مشترک دریافت نمی‌کنیم به این معنا که کابل کشی رایگان است و مودم «ای دی اس ال» را تحویل می‌گیریم و مودم «وی دی اس ال» تحویل می‌دهیم.

وی افزود: تلاش ما این است که با کمترین هزینه این کار را تا پایان سال انجام دهیم و آغاز کار اجرایی آن از ۱۰ روز آینده خواهد بود.
مدیر عامل شرکت مخابرات گفت: مبنای ما این است که این خدمت در همه مناطق تهران و استان‌ها ارائه شود و حداقل سرعت این خدمت ۴۰ مگ است و نام این سرویس را سورینو (سرعت نو و جدید) گذاشته ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار