اهدای خون،اهدای زندگی؛

سفیران ترویج فرهنگ اهدای خون به قم رسیدند

سفیران ترویج فرهنگ اهدای خون که حرکت خود را از بوشهر آغاز کرده بودند پس از ۹ روز رکاب زنی به شهر مقدس قم رسیدند.

سفیران ترویج فرهنگ اهدای خون به قم رسیدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سفیران فرهنگ اهدای خون سه دوچرخه سوار هستند که حرکت خود را از اداره کل انتقال خون بوشهر شروع کرده بودند بعد از ۹ روز و عبور از استان‌های فارس، اصفهان و مرکزی امروز وارد قم شدند.

این دوچرخه سواران با لباس‌های مخصوص به رنگ سرخ و شعار ((اهدای خون، اهدای زندگی)) با هدف ضرورت اهدای خون و نجات جان انسان‌ها به مناسبت نهم مرداد سالروز تاسیس سازمان انتقال خون این حرکت را آغاز کرده اند.

احسان نگهبان، اسماعیل یگانه و مظاهر نگهبان بعد از زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، بازدید از مراکز انتقال خون قم و تبلیغ فرهنگ همگانی سازی اهدای خون با پرچم‌هایی به نقش اهدای خون در سطح شهر، قم را به سمت مشهد مقدس ترک می‌کنند.

معاون فناوری‌های سازمان انتقال خون استان قم ضمن تجلیل از این حرکت نمادین خون را یکی از نیاز‌های بدون جایگزین درمان دانست.

وی با بیان اینکه در استان قم هر ۹ دقیقه به یک واحد خونی و یا فرآورده‌های خونی نیاز است از شهروندان خواست اهدای خون را به عنوان یک عمل انسانی جدی بگیرند.

دکتر علیرضا کبیری با اشاره به فعالیت دو مرکز حضرت روح الله در خیابان معلم و ساختمان مرکزی در بلوار ۱۵ خرداد گفت: این مراکز همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ وسید قیقه فعال هستند و در روز‌های یک شنبه و سه شنبه مرکز حضرت رو ح الله تا ساعت ۱۸ آمادگی ارائه‌ی خدمات دارد.

انتهای پیام/ش

سفیران ترویج فرهنگ اهدای خون در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.