نقل و انتقالات اروپایی؛ از پیوستن دلیخت به یووه تا دیدار پدر نیمار با سران بیانکونری

این روز‌ها بازار اخبار تایید شده و نشده مربوط به نقل و انتقالات در لیگ‌های اروپایی داغ است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها بازار اخبار تایید شده و نشده مربوط به نقل و انتقالات در لیگ‌های اروپایی داغ است، در این گزارش مهمترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم.

نقل و انتقالات اروپایی؛ از پیوستن دلیخت به یووه تا دیدار پدر نیمار با سران بیانکونری

نیمار که این روز‌ها بیش از پیش خبرساز شده و قصد دارد از پاری سن ژرمن جدا شود و بار دیگر به لالیگا برگردد، ممکن است راهی سری آ و یوونتوس شود.

پدر این بازیکن که مدیر برنامه هایش نیز محسوب می‌شود راهی تورین شده تا با مدیر ورزشی یووه گفتگو کند.

اتلتیکو موقعیت برتری برای جذب خامس دارد

طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی، خامس رودریگز بازیکن کلمبیایی رئال مادرید، احتمال دارد به اتلتیکو مادرید بپیوندد.

گفته می‌شود که اتلتیکو برای خرید قطعی این بازیکن که ۲ فصل قبل را قرضی در بایرن مونیخ سپری کرد، پیشنهادی ارائه خواهد کرد که گزینه‌ای بسیار مناسب برای رئال است.

در همین حال، ناپولی به دنبال خرید خامس با قراردادی قرضی با گزینه خرید قطعی است.

ایکاردی حاضر است به ناپولی بپیوندد

اینتر اعلام کرده است که کاپیتان سابق آن‌ها دیگر در برنامه‌های این تیم نیست و حتی با کونته سرمربی جدید و تیم برای تور پیش فصل این تیم به آسیا سفر نکرده است.

گفته می‌شود این مهاجم که پیش از این انتقال به ناپولی را رد کرده بود، وضعیت خود را باشگاه فعلی اش پذیرفته و در حال بررسی رفتن به ناپولی است.

بنا به گزارش روزنامه TZ مونیخ، بایرن مونیخ به دنبال جذب آرنه مایر ستاره ۲۰ ساله هرتابرلین است.

گفته می‌شود که این بازیکن جوان ۳۵ میلیون یورو ارزش دارد. مربی تیم نیکو کواچ موافق این انتقال است و در تلاش است هیئت مدیره را برای خرید او راضی کند. منچستر یونایتد و آرسنال نیز خواهان این بازیکن هستند.

قهرمان سری آ رسما خرید ماتیاس دلیخت از آژاکس را اعلام کرد

ستاره آژاکس آمستردام که در لیگ قهرمانان نگاه‌ها را به خود جلب کرده بود سرانجام با قراردادی به ارزش ۷۵ میلیون یورو به مدت ۵ فصل به یوونتوس پیوست.

این بازیکن ۱۹ ساله تا سال ۲۰۲۴ در یووه خواهد بود و در کنار جورجیو کیلیینی و لئوناردو بونوچی، در قلب خط دفاع یووه، بازی خواهد کرد. دلیخت ۱۰.۵ میلیون یورو نیز بابت پاداش دریافت خواهد کرد.

فیورنتینا به دنبال خرید فرناندو یورنته است

این بازیکن ۳۴ ساله پس از پایان قراردادش با تاتنهام بازیکن آزاد محسوب می‌شود. او ۲ سال سابقه حضور در یوونتوس را نیز دارد.

آرسنال خواهان خرید زا‌ها از کریستال پالاس است. اما پیشنهاد ۴۰ میلیون پوندی توپچی‌ها از سوی این تیم رد شده است. پالاس برای زا‌ها ۸۰ میلیون پوند می‌خواهد.

بارسلونا مالکوم را به کمتر از ۶۰ میلیون یورو نخواهد فروخت

پس از ورود آنتوان گریزمن از اتلتیکو به بارسا آینده این بازیکن برزیلی در نوکمپ نامشخص است. اورتون و تاتنهام ۲ باشگاهی هستند که در ماه‌های اخیر به دنبال مالکوم بوده اند، اما تاکنون هیچ پیشنهادی ارائه نشده است.

منچستر یونایتد در تلاش است فلورنت دا سیلوا، بازیکن ۱۶ ساله لیون، را به خدمت بگیرد و به نوشته اکیپ مذاکره در حال پیشرفت است.

این هافبک خلاق توجه همه باشگاه‌ها را در سراسر اروپا جلب کرده است.

با این حال، دا سیلوا هنوز در مورد آینده خود مردد است، و می‌تواند تصمیم بگیرد که با لیون باقی بماند. او امیدوار است که در لیون زودتر از یونایتد به ترکیب اصلی راه پیدا می‌کند.

بایرن مونیخ از خرید هودسون اودوی ستاره ۱۸ ساله چلسی منصرف شد، زیرا آبی پوشان با انتقال این بازیکن جوان به مونیخ مخالفت کردند.

والنسیا از بخت بیشتری برای جذب نبیل فکیر ستاره لیون برخوردار است. این بازیکن ۲۳ ساله در آخرین سال قراردادش با لیون قرار دارد و والنسیا برای او ۴۰ میلیون یورو پیشنهاد داده است.

لوکاکو در آستانه جدایی از منچستر یونایتد

مهاجم مدنظر اینترمیلان در بازی دوستانه روز چهارشنبه یونایتد برابر در ترکیب لیدز قرار نگرفت تا فرایند جدایی او سرعت بیشتری بگیرد.

یوونتوس هم برای جذب دنی آلوز به منچسترسیتی و اینتر میلان پیوست

این مدافع ملی پوش پس از جدایی از پاری سن ژرمن اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود و نمایندگان این بازیکن ۳۶ ساله روز دوشنبه در تورین بودند تا با یووه مذاکره کنند.


بیشتر بخوانید:

نقل و انتقالات اروپایی؛ از توافق دلیخت با یووه تا تیم بعدی مورینیو

پیشنهاد عجیب بارسا به پاری سن ژرمن درباره نیمار

اداره مالیات اسپانیا سد راه بازگشت نیمار به بارسا می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از نقل و انتقالات اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار