رئیس اداره گاز شهرستان دامغان:

عملیات گازرسانی به سه روستای دامغان آغاز شد

سعید غلامی گفت : عملیات گازرسانی به سه روستای سرخده، اگره و سیاه‌پره دامغان با حضور استاندار سمنان در روستای اگره کلنگ‌زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید غلامی رئیس اداره گاز شهرستان دامغان گفت: عملیات گازرسانی به سه روستای شمال دامغان با صرف ۶۸ میلیارد ریال پس از کلنگ زنی توسط استاندار سمنان آغاز خواهد شد.

وی افزود : تعهد پیمانکار در اجرای این طرح از زمان آغاز به مدت ۲۷۰ روز است و امید است با برنامه ریزی صحیح و کارشناسی، در مدت مورد نظر، طرح های گازرسانی در بهار ۹۹ بهره برداری شود.

غلامی با بیان اینکه با اجرای این طرح، سه روستا با ۳۵۰ خانوار ساکن در منطقه از نعمت گاز شهری برخوردار خواهند شد، افزود: ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری شهرستان دامغان ۱۰۰ درصد و در روستاها با احتساب اجرای این طرح ۹۰ درصد است.

رئیس اداره گاز شهرستان دامغان اضافه کرد: در حال حاضر ۱۶ روستای دامغان در منطقه سرکویر و روستای بادله کوه و نمکه در شمال دامغان فاقد گاز هستند که عملیات گازرسانی به این میزان از روستاها در دستور کار مسئولان استان سمنان و شهرستان دامغان قرار دارد.

غلامی گفت: محرومیت‌زدایی و توجه به نقاط دوردست و کم‌بهره در اولویت اصلی شرکت گاز ایران است و با تأمین اعتبار لازم، عملیات گازرسانی به مناطق باقیمانده و محروم از نعمت گاز در شهرستان دامغان اجرا می‌شود.

انتهای پیام / ر

در حال حاضر ۱۶ روستا در شمال دامغان فاقد گاز هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار