امام خمینی (ره):

حجاج دارند فریاد اسلام را سرمی‌دهند + فیلم

بخشی از بیانات امام خمینی (ره) درباره جلوگیری سعودی‌ها از شعار دادن علیه اسرائیل و آمریکا، را در قالب یک ویدئو مشاهده می‌کنید.

حجاج دارند فریاد اسلام را سرمی‌دهند + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانی‌های خود درباره جلوگیری آل سعود از شعار علیه اسرائیل و آمریکا در حج،  صحبت کردند. 

ایشان در بخشی از این سخنرانی فرمودند: حالا هم به طرفداری از آمریکا، به طرفداری از اسرائیل پلیس حجاز جوان‌های ما را، پیرمردهای ما را، زنها را، بچه‌ها را بازداشت کنند، برگردانند. چه کرده‌اند اینها؟ اینها مسلمان نیستند؟! چه گفته‌اند مگر؟ گفته‌اند «مرگ بر امریکا! مرگ بر شوروی! مرگ بر اسرائیل!» اینها مرگ بر اینها گفته‌اند، پس اینها اصلًا مسلمان نیستند؟! اینها دارند فریاد اسلام را سر می‌‌دهند.

 


بیشتر بخوانید: حج واقعی از دیدگاه امام خمینی (ره) + صوت


 

 

انتهای پیام/

بیانات امام خمینی(ره) درباره جلوگیری آل سعود از شعار علیه اسرائیل و آمریکا + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۰۵:۲۵ ۲۸ تير ۱۳۹۸
سرزمین وحی که خود بدست پیامبر عظیم الشان اسلام، رسول رحمت حضرت محمد، مصطفی بدست مسلمان فریاد براعت از مشرکین سر داد، نباید محلی شود که سردمداران امریکایی_صهیونیسمی بخواهند کعبه و قدس را اشغال کنند و سنی و شیعه هر دو برادر مسلمان هم هستند و مسیول اند و از آن جهت که سردمداران امریکایی با اینکار سبب تقابل ادیان الهی می شوند و تجارت انسانیت را بر اصول اخلاقی و انسانی ترجیح می دهند همه ی ادیان الهی که اعتقاد به منجی عالم بشریت دارند و هر یک بنوعی برای ایجاد جهانی امن تلاش می کنند نسبت به یکجانبه گری سردمداران امریکایی و صهیونیسمی که سبب خشکاندن انسانیت می شود مسیول اند و خداوند سخت عذاب می دهد و گذر زمان همه چیز را مشخص می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۸ تير ۱۳۹۸
ننگ بر آل سعود خدا ریشه و نسل تان رو از زمین بردارد انشالله به دردناک ترین عذاب دچار بشین قبله نحس
آخرین اخبار