دبیر: ضمن تشکیل کمیته فنی، به زودی در مورد کادر فنی تیم‌های ملی کشتی تصمیم می‌گیریم/ از مشورت‌های خادم و جدیدی در کشتی استفاده می‌کنیم

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص مسائل مختلف توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا دبیر که به تازگی به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شده است، بیان کرد: در جدید ترین اقدام بعد انتخابات، به عراق سفر کردم و اکنون  در کربلا هستم و سپس به شهر نجف اشرف می‌روم.

وی در مورد بحث انتخابات فدراسیون کشتی اظهار کرد: حدودا از مهر ماه گذشته که خادم استعفا داد کشتی ۲ سرپرست عوض کرد و دچار چالش شد. اما نهایتا مجمع انتخاباتی به خوبی برگزار و با این حال پیش از برگزاری با حواشی زیادی دنبال شد. روز برگزاری مجمع با آرامش و مدیریت خوب برگزار و از همه عوامل بابت برگزاری مجمع تشکر می‌کنم.

دبیر در مورد غیبت سایر کاندید‌ها از جمله جدیدی و خادم  در مجمع انتخابات گفت: من با جدیدی خیلی در ارتباط هستم و در طول روز با او زیاد حرف می‌زنم. اینکه فرصتی بود تا همه کاندید‌ها شرکت کنند خیلی حال و هوای بهتری برقرار می‌شد. در هر حال من فردی نیستم که بخواهم قضاوت کنم.

او در مورد انتخاب اعضای کادر فنی تیم‌های ملی کشتی گفت: اول باید کمیته فنی تشکیل شود و همگی با هم بحث کنند نه اینکه کسی بیاد برای همه تصمیم بگیرد. حالا ممکن است کاوه یا هرکسی که هست در اینباره کمک کند. نباید با بنا و محمدی خداحافظی کرد و نباید هزینه‌ای که کشتی بابت آن‌ها کرده را زیر پا گذاشت، باید از کشتی آزاد و فرنگی حمایت کرد. محمدی و بنا از من کارشناس‌تر هستند و تمام تلاشم بر این است که کشتی اوج بگیرد. برای موفقیت کشتی حداقل باید ۳ الی ۴ سال به شکل مدوام کار کرد.

او در مورد حضور پیشکسوتان کشتی در کنار اعضای فدراسیون بیان کرد: رسول خادم حق دارد در کشتی باشد. چند سالی قهرمان ملی بوده و جز داشته‌های ما است و غیر او چه کسی می‌خواهد به ما روحیه بدهد. از نظر من حضور امثال خادم و جدیدی و ... در کشتی بلامانع است.

دبیر درباره رقبای انتخاباتی اش تصریح کرد: وقتی کسی انتخاب می‌شود بر اساس معیار‌ها توسط اعضا برگزیده می‌شود. اینکه بنی تمیم رای نیاورد یا نصیرزاده رای گرفت بستگی به شاخص ذهنی رای دهندگان دارد. برخی‌ها در زمینه‌هایی بی معرفتی کردند. وقتی به کسی یا علی می‌گویید و بعد زیر قول خود می‌زنید خیلی جالب نیست و باید پای حرف‌هایمان تا انتها بمانیم و از برخی حواشی دور باشیم.


بیشتر بخوانید:

نصیرزاده: انتخابات کشتی مهندسی شده بود، اما مردانه جنگیدم

فرنگی کار آسیب دیده مازندرانی جراحی می‌شود

عمل جراحی امیرمحمد رضایی کشتی گیر آسیب دیده موفقیت آمیز بود


انتهای پیام/

اظهارات دبیر در خصوص انتخابات فدراسیون کُشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۳۵ ۲۸ تير ۱۳۹۸
اقای دبیر، مگر رای گیری به صورت مخفی نبوده است؟! شما چگونه متوجه شده اید که کدام رئیس هئیت، به شما رای نداده اند؟! متاسفانه شما خود ثابت کردید که از قبل انتخاب شده بودید. در واقع رای گیری در مجمع، فرمالیته، تشریفاتی وظاهرسازی بوده است!!!!!!!
آخرین اخبار