تریلر جدید FIFA 20 منتشر شد +فیلم

شرکت الکترونیک آرتز اخیرا تریلری از بازی FIFA 20 منتشر کرد که تغییرات اعمال شده روی بازی را نشان می‌دهد.

تریلر جدید FIFA 20 + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که قبلا اعلام شده بود بازی FIFA 20 دارای حالت Volta است که این حالت بازی قدیمی FIFA Street را وارد تسخه جدید فیفا کرده است که البته این‌ حالت با کیفیتی بسیار بالا و امروزی ئارد بای شده است و شرکت الکترونیک آرتز تمامی سعی خود را کرده است که حالت Volta را مطابق با شرایط امروزی طراحی کند؛ البته این حالت به طور کامل طراحی شده است و بازسازی شده از بازی قدیمی FIFA Street نخواهد بود. بسیاری از گیمرها از الکترونیک آرتز به دلیل پخش نشدن تریلری که در آن ترفندهای جدید بازی وجود داشته باشد، انتقاد کرده‌اند چرا که تریلری که از این بازی در گذشته منتشر شده یود تنها برخی تغییرات کلی در بازی را نشان می‌داد.

تریلر جدید FIFA 20 + فیلم

طبق تریلر جدید منتشر شده از این بازی مشخص شد، گیمر می‌تواند به طور کاملا دقیق در نقطه دلخواه خود توپ را هدف گیری کرده و سپس شوت بزند که در این صورت توپ دقیقا وارد دروازه خواهد شد. همچنین اگر بازیکن در فاصله زیادی از دروازه باشد، نشانه‌گر مسیر توپ راغ نیز به وسیله خطی نمایش خواهد داد.تغییر جدیدی که در بازی اعمال شده است افزایش کنترل بازیکن روی توپ و همچنین افزایش مهارت دفاعی بازیکنان است. اما در این تریلر منتشر شده بازی از تاکتیک dragback dribble چندین بار استفاده شده است که در نسخه‌های قبلی فیفا به شدت ضعیف شده بود.


بیشتر بخوانید: انیمیشن Cuphead به نتفلیکس بازمی‌گردد


اما ظاهرا این بازی هنوز تا بازی ایده‌آل همه گیمرها فاصله دارد زیرا در تریلر چندین بار دیده ‎می‌شود که سرعت حمله گیمر به راحتی توسط هوش مصنوعی بازی در هنگام مواجه با بازیکن تیم مقابل، کاهش پیدا می‌کند و همین امر باعث کلافه شدن بسیاری از گیمرها خواهد شد.

به هر حال این نسخه نسبت به بازی FIFA 19 بهبودهای چشم گیری داشته است و نشان می‌دهد الکترونیک آرتز به خوبی از پس ساخت عنوان جدید خود برآمده است.

در ادامه تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

تریلر جدید FIFA 20 منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار