انیمیشن Cuphead به نتفلیکس بازمی‌گردد

شرکت نتفلیکس به صورت رسمی اعلام کرد: عنوان Cuphead به این سرویس بازمی‌گردد.

انیمیشن Cuphead به نتفلیکس بر می‌گرددبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلتفرم Netflix یکی از سرویس‌های استریم ویدیو است که به تازگی اعلام کرده قصد دارد همانند بازی The Witcher که فیلم آن ساخته شد، از روی بازی The Cuphead Show نیز سریال این عنوان را طراحی کند. قرار است این سریال انیمشنی با نام The Cuphead Show ساخته شود که روایتگر زندگی و دنیای کله فنجانی‌هاست. در این سریال داستان‌های انیمیشن قدیمی‌تری که در سال ۱۹۳۰ و با عنوان Cuphead ساخته شده بود نیز قرار است وجود داشته باشند. سرویس نتفلیکس تاکنون هیچ تیزر یا تصویری از این سریال منتشر نکرده است و فقط به طور رسمی اعلام کرده است که این انیمشن قرار است به نتفلیکس باز گردد.

این سریال قرار است توسط سازندگان بازی Cuphead که برادران Moldenhauer و همچنین Dave Wasson، کارگردانی و طراحی شود قابل ذکر است، Dave Wasson انیمیشن Mickey Mouse را نیز طراحی کرده‌اند. علاوه بر این Cosmo Segurson که کارتون Rocko's Modern Life: Static Cling را طراحی کرده است نیز قرار است همکاری داشته باشد.

انیمیشن Cuphead به نتفلیکس بر می‌گردد

این انیمیشن هم اکنون در حال ساخت است و هنوز هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشده است؛ حتی تاریخ انتشار آن نیز هنوز اعلام نشده است. از طرفی هم با وجود کارگردانان بسیار ماهر و مشهوری که تاکنون عناوین بسیار محبوب و پرطرفداری طراحی کرده‌اند، خبر از ساخت انیمیشنی بسیار قوی و با طراحی دقیق می‌دهد. داستان این انیمیشن درباره Cuphead و برادرش Mugman است که در رویا‌های خود سیر می‌کنند و در حال مبارزه با شخصیتی شیطانی هستند. شرکت نتفلیکس اعلام کرده است که شاید شخصیت‌های Betty Boop و Popeye نیز در این انیمیشن وجود داشته باشند.


بیشتر بخوانید: تاریخ اکران و رده سنی فیلم Mortal Kombat مشخص شد


همچنین این انیمیشن قرار است دارای موسیقی بسیار جذابی باشد که بیننده را غرق در خود خواهد ساخت. باید امیدوار بود شرکت نتفلیکس بتواند این عنوان را به خوبی بازی رایانه‌ای آن طراحی کند و از آنجایی که هیچ اطلاعاتی از آن مشخص نشده است بهتر است تا زمان عرضه آن صبر کرد.

انتهای پیام/

بازگشت Cuphead به نتفلیکس

برچسب ها: فناوری ، نتفلیکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار