بسیج گروه‌های جهادی برای کمک به زلزله زدگان مسجدسلیمان

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان از بسیج گروه‌های جهادی برای کمک به زلزله زدگان مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان روز جمعه ۲۸ تیرماه در بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان مسجدسلیمان گفت: زلزله اخیر در این شهرستان خسارت‌های زیادی را به بار آورد و بسیاری از مردم این منطقه اکنون با مشکلات جدی دست به گریبان هستند.

وی، یکی از اولویت‌ها در چنین شرایط بحرانی را ارزیابی خسارت‌ها و تامین نیاز‌های اولیه خانواده‌های آسیب دیده عنوان کرد و اظهار داشت: گروه‌های جهادی با تمام امکانات در کنار دستگاه‌های متولی برای کمک به مردم زلزله‌زده مسجدسلیمان بسیج شدند و پس از برآورد خسارت‌ها وارد عمل خواهند شد.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور بیان کرد: بنیاد مسکن و متولیان امر باید در این زمینه با سرعت بیشتری وارد عمل شوند.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در ادامه افزود: تعمیر، جابجایی و بازسازی منازل آسیب دیده باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد، چرا که برخی از منازل دیگر قابل سکونت نیستند خطرات زیادی از نظر ریزش ساختمان خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

وی اذعان داشت: مجموعه بسیج و سپاه این آمادگی را دارند تا پس از ارزیابی‌های لازم و مشخص شدن منابع با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در زمینه تعمیر و بازسازی منازل آسیب دیده پای کار بیایند.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور تصریح کرد: رسیدگی به منازل تخریب شده باید شتاب بیش تری به خود بگیرد تا ما نیز بتوانیم از ظرفیت گروه‌های جهادی در سریع‌ترین زمان ممکن استفاده کنیم.

وی بیان داشت: بسیاری از مردم این شهرستان در بلاتکلیفی به سر می‌برند و بخش عمده‌ای از اقلام آن‌ها هنوز زیر آوار است.

انتهای پیام/گ

فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق زلزله زده

برچسب ها: سپاه پاسداران ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.