جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) میهمان سفره با برکت حضرت رضا(ع)

بیش از ۵۰ جانباز قطع نخاع آسایشگاه امام خمینی (ره) از غذای متبرک حضرت رضا (ع) متنعم شدند.

جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) از غذای متبرک حضرت رضا(ع) متنعم شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  حجت‌الاسلام کریم دوان معاون فرهنگی آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) در حاشیه این مراسم اطعام و پذیرایی از جانبازان، گفت: در خراسان رضوی حدود ۱۴۰ جانباز قطع نخاعی داریم که تحت پوشش خدمات این مرکز توان‌بخشی هستند.

وی تصریح کرد: جانبازانی که اینجا می‌آیند همه جانبازان ۷۰ درصد به بالا و ضایعه نخاعی هستند که در ایام مختلف برحسب نیازشان به مرکز توان‌بخشی امام خمینی (ره) مراجعه می‌کنند و از خدماتی نظیر ویزیت و فیزیوتراپی بهره‌مند می‌شوند و برخی فقط پانسمان سرپایی دارند.

معاون فرهنگی آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) با اشاره به جانبازان تحت پوشش این آسایشگاه که به درجه شهادت نائل‌آمده‌اند، گفت: در مدت ۳۲ سالی که این مرکز راه‌اندازی شده، ۶۰ جانباز از اینجا به هم‌رزمان شهیدشان پیوستند و آسمانی شدند.
 
این مراسم به همت امور ایثارگران آستان قدس رضوی در آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی امام خمینی (ره) مشهد همراه با اجرای گروه سرود نوجوانان و ذکر توسل به ساحت مقدس امام علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) برگزار شد.

آستان قدس رضوی در مناسبت‌هایی همچون میلاد باسعادت امام رضا (ع)، امام زمان (عج)، حضرت زهرا (س)، حضرت ابوالفضل (ع) و دهه فجر ضمن برگزاری مراسم فرهنگی و جشن‌های میلاد در آسایشگاه امام خمینی (ره) از جانبازان این آسایشگاه با غذای متبرک حضرت رضا (ع) پذیرایی می‌کند.
 
انتهای پیام// ز.م
 

توزیع غذای متبرک حضرت رضا (ع) در آسایشگاه جانبازان

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار