یک هزار و ۴۶۸ خانوار روانسری زیرحمایت اداره بهزیستی هستند

مدیر اداره بهزیستی شهرستان روانسر گفت : یک هزار و ۴۶۸ خانوار روانسری زیرحمایت اداره بهزیستی هستند و ماهیانه یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

به گزارش      گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد مرادی مدیر اداره بهزیستی شهرستان روانسر گفت : در حوزه توانبخشی به یک هزار و ۲۳۳ پرونده با معلولیت‌های شنوایی، بینایی، گفتاری، اعصاب و روان، جسمی با کد‌های خیلی شدید، متوسط و خفیف خدمات ارائه می‌شود.

وی گفت : خرید ۱۲ عدد سمعک، ۶۲ مورد پرداخت هزینه‌های دانشجویی و دانش آموزی و پرداخت هزینه پرستاری هشت نفر از بیماران دچار ضایعه نخاعی از جمله خدمت ارائه شده به خانواده‌های دارای معلول روانسری است.

مدیر اداره بهزیستی روانسر ادامه داد: ۱۵ نفر تسهیل گر در بخش خصوصی خدمات برنامه سی بی آر (CBR) را برای ۶۶۰ مددجوی روستایی و ۳۴۶ مددجوی شهری انجام می‌دهند.

مرادی با بیان اینکه از محل منابع داخلی سازمان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای اشتغال ۹ نفر از مددجویان این اداره پرداخت شده اضافه کرد: ۱۶۰ نفر نیز در سامانه ثبت اشتغال کارا ثبت نام کرده اند که تاکنون ۲۳ نفر تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

وی تعداد مراکز تحت حمایت حوزه اجتماعی و پیشگیری این شهرستان را ۱۳ مرکز اعلام کرد و گفت: مجتمع خدماتی روستایی بخش شاهو و اورژانس اجتماعی از مهمترین این مراکز هستند.

 

 

انتهای پیام/د

وجود یک هزار و ۲۳۳ پرونده با معلولیت‌های شنوایی

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار