معرفی قهرمانان اولین دوره مسابقات هاپکیدو بانوان قم

قهرمانان اولین دوره مسابقات هاپکیدو بانوان قم که به همت هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برگزار شد مشخص شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ اولین دوره مسابقات هاپکیدو WHF استان قم در بخش بانوان با حضور ۶۱ شرکت کننده در ۳ رده سنی و در ۴ آیتم برگزار شد تا هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برای نخستین بار در این سبک رزمی در بخش زنان اقدام به برگزاری مسابقه کند.

در این پیکار‌ها که شامگاه جمعه برگزار شد در رده سنی نوجوانان در بخش آپچاگی مائده خان محمدی، چکامه ملکی و آنیسا عزیزی در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و در آپدولیو، آیدا افشار، عسل احمدی و شیدا بگ جانی نفرات برتر بودند.

در بخش آپچاگی رده سنی جوانان فاطمه خوش بیان، آتنا کاظمی و هانیه بوالحسنی، در بخش یوپ چاگی رکوردی فاطمه نیکو، زهرا صبوری و فائزه علیزاده و در بخش یوپچاگی تعادلی، فاطمه معظمانی، آتنا کاظمی و فاطمه خوش بیان برترین‌های این مسابقات لقب گرفتند.

در یوپ چاگی تعادلی مهیسا عزیزی، فاطمه یوسفی و نفیسه حسینی نژاد اول تا سوم شدند و در یوپچاگی رکوردی مهیسا عزیزی، آنیسا عزیزی و چکامه ملکی عناوین برتر را به دست آوردند. همچنین در رده جوانان در آپدولیو، آتنا کاظمی بالاتر از زهرا معظمانی و فاطمه خوش بیان قهرمان شد.

در مسابقات رده سنی بزرگسالان در بخش آپدولیو فاطمه ملکی راد قهرمان شد و مژگان اکبری و زینب زمانی دوم و سوم شدند و در بخش آپچاگی فاطمه ملکی از مژگان اکبری و زهرا صفایی مهر پیشی گرفت و اول شد.

همچنین در مسابقات یوپ چاگی رکوردی زینب زمانی، مژگان اکبری و سحر جسمانی و در یوپ چاگی تعادلی نرگس حسینی، فاطمه ملکی راد و مژگان اکبری عناوین برتر را به دست آوردند.

انتهای پیام/ح

قهرمانان اولین دوره مسابقات هاپکیدو بانوان قم مشخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار