رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند سارقان به عنف خودرو از یک کارگاه صنعتی در این استان خبر داد.

دستگیری باند سارقان در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به اینکه به دنبال وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک واحد صنعتی در یکی از مناطق شهر همدان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات، شاکی پرونده در اظهاراتش گفت، شب حادثه حدود ساعت ۹ شب، ۳ نفر وارد کارگاه من شده و با کتک کاری و بستن دست و پایم، از کارگاه ابزار آلات و دستگاه هایم را با یک دستگاه خودرو زانتیا که داخل آن ۲ دستگاه گوشی موبایل و مدارک نیز بود سرقت کردند.

زارعی ادامه داد: با انجام شگرد‌های پلیسی و بررسی میدانی و استماع اظهارات شاهدان عینی و بازبینی دوربین‌های مداربسته در محدوده سرقت مشخص شد، ۳ نفر با خودرو پژو پارس نقره‌ای رنگ با ورود به کارگاه، وسایلی را سرقت کرده و با خودرو زانتیا شاکی از محل متواری شده اند که کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند یکی از متهمان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: با دستگیری متهم اول سایر همدستانش نیز شناسایی و در ۲ عملیات همزمان دستگیر، کلیه اموال مسروقه و خودروی زانتیا و مدارک خودرو و هویتی شاکی را که در منزلی در یکی از شهرستان‌های تابعه مخفی کرده بودند کشف و تحویل مالباخته شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده، به دادسرا معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.
انتهای پیام/ج

باند سارقان در همدان دستگیر شدند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.