برخورد خشن مامور شهرداری آبدان با کودک دستفروش/ شهردار آبدان: کودک به صندوق نذورات امامزاده دستبرد می زد/ دادستان:تشکیل پرونده برای ضرب و شتم کودک

بخشدار آبدان گفت:اقدامات قانونی لازم از طریق مراجع قضایی دراین خصوص انجام می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بخشدار آبدان ضمن تایید برخورد خشن مامور شهرداری آبدان با کودک دستفروش که با کتک زدن و پرتاب این کودک همراه بود گفت: اقدامات قانونی لازم از طریق مراجع قضایی دراین خصوص صورت انجام می شود.

ابوالحسن گنخکی افزود: اعمال هر گونه خشونت و رفتار غیرقانونی به ویژه توسط نیرو‌های شهرداری محکوم است و برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات، باید با قاطعیت تمام با این نیرو‌ها برخورد قانونی صورت پذیرد.

 بخشدار آبدان گفت: رفتار غیرانسانی صورت گرفته و اعمال قوه قهریه به منظور جلوگیری از تخلف احتمالی یک کودک توسط نیروی شهرداری آبدان باید جبران مافات شود و شهردار آبدان موظف به انجام اقدامات قانونی در خصوص تنبیه و تعلیق این نیرو تا تصمیم نهایی مراجع مربوطه است.

 

کودک آزار دیده دستفروش نبوده

همچنین شهردار آبدان در خصوص کودک آزاری اتفاق افتاده در این شهر گفت:کودک آزاردیده در کلیپ منتشر شده دستفروش نبوده بلکه از دوره گردان اتباع خارجه بوده که چندین بار به صندوق نذورات امامزاده دستبرد زده است.

تفضلی نیا  با اشاره به اینکه فرد اقدام مناسبی انجام نداده است، عنوان کرد: فرد مذکور مامور اجرایی و یا کارمند شهرداری نیست بلکه به صورت پاره وقت کارهای تاسیساتی شهرداری را انجام می دهد.

او ادامه داد: این کودک چندین بار به صندوق نذورات مربوط به همان امامزاده ای که این فرد عضو هیئت امنا آن است دستبرد زده است، که فرد خاطی نیز بر حسب اتفاق و یا طی تماسی متوجه این موضوع شده و چنین برخوردی را انجام می دهد.

تفضلی نیا تصریح کرد: اگر چه این فرد کارمند شهرداری نبوده و آن کودک نیز در حال دستبرد بوده است اما برخورد لازم با فرد خاطی انجام خواهد شد.

ضارب احضار شد

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر از تشکیل پرونده قضایی در موضوع برخورد خشن فردی با یک کودک در شهرستان دَیِر خبر داد و گفت: فرد ضارب احضار شده است.

در پی برخورد نامناسب و ضرب و شتم یک کودک از سوی یک شهروند عادی حسن پور دادستان عمومی و انقلاب بوشهراز تشکیل پرونده در این زمینه خبر داد.

او با اشاره به اینکه کودک در حال دستکاری یک صندوق خیریه بوده که فرد ضارب به ضرب و شتم او اقدام می‌کند، تصریح کرد: مدعی العموم در شهرستان دَیِر به موضوع ورود کرده و دستور احضار شخص ضارب صادر شده است.

 انتهای پیام/

 

برچسب ها: شهرداری ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۱:۵۶ ۳۱ تير ۱۳۹۸
این رو باید از خدمت اخراج کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۳۰ تير ۱۳۹۸
باید بشدت با این نوع رفتارهای غیر انسانی برخورد بشه تا کسی از این کارها نکنه