در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کشف بیش از ۲۸۲ کیلوگرم تریاک و حشیش از مخزن تانکر سوخت در استان هرمزگان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری دو سوداگر مرگ در بندرعباس خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی موادمخدر به هویت «احسان»، پرونده‌ای تشکیل و بررسی آن بر عهده معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب قرار گرفت.

او گفت: پس از بررسی میدانی و انجام تحقیقات درباره پرونده، مشخص شد که متهم به تازگی با خرید یک محموله سنگین از قاچاقچیان استان هرمزگان، قصد دارد مواد‌های تهیه شده را به پایتخت منتقل و در سطح شهر تهران توزیع کند.

به گفته سرهنگ بخشنده تیمی از پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب پس از دریافت نیابت قضایی برای دستگیری متهم به شهرستان بندرعباس اعزام شد و پس از همکاری با پلیس مبارزه با موادمخدر استان هرمزگان موفق به دستگیری متهم اصلی پرونده به همراه همدست وی شد.


بیشتر بخوانید: دستگیری قاچاقچیان شیشه در نظام آباد


رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: در این عملیات یک خودرو سواری ۴۰۵ و یک تانکر سوخت در مخفیگاه متهمان کشف و توقیف شد.

بنا به اظهارات سرهنگ بخشنده مقدار ۱۶۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و ۱۱۶ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش از مخزن تانکر توقیف شده کشف شد و مواد مکشوفه به همراه خودرو‌های توقیفی و متهمان برای بررسی پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار