آمادگی راهداری آذربایجان شرقی برای اصلاح نقاط حادثه خیز روستای پشتو

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از آمادگی این اداره کل برای اصلاح نقاط حادثه خیز راه دسترسی قلعه و روستای پشتو خبر داد.

آمادگی راهداری آذربایجان شرقی برای اصلاح نقاط حادثه خیز روستای پشتوبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اروجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به این که راه این روستا بعد از دو دهه از احداث آن، هنوز همان راه دسترسی اولیه است گفت: اگر این راه با این وضع موجود آسفالت شود، در زمستان تبدیل به قتلگاه می‌شود و برای آسفالت آن، باید ابتدا نقاط حادثه خیز آن رفع و عملیات راه سازی به طور کامل انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این اداره کل آماده است تا ماشین آلات لازم برای رفع نقاط حادثه خیز این راه را در اختیار اداره کل میراث فرهنگی قرار دهد تصریح کرد: در حال حاضر اعتباری برای این راه موجود نیست، اما دستگاه‌هایی مانند میراث فرهنگی که سالانه اعتبار برای قلعه تخصیص می‌دهند، در صورت تعامل با این اداره کل، ماشین آلات لازم برای راه سازی در اختیارشان قرار می‌گیرد.

علیزاده همچنین تعامل دیگر دستگاه‌ها و مدیریت شهرستان را برای این امر ضروری دانست.

۱۱ تیر امسال بود که بر اثر واژگونی یک نیسان در راه پشتو، ۴ نفر جان باختند و ۸ نفر زخمی شدند که دو نفر از جان باخته‌ها زن و کودک بودند.

 

انتهای پیام/ش

بر اثر واژگونی یک نیسان در راه پشتو، ۴ نفر جان باختند

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار