نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: میان نمایندگان کنگره و دولت آمریکا در خصومت با جمهوی اسلامی تفاوتی وجود ندارد، ظریف با چه مجوزی وارد این مذاکرات شده است.

خصومت کنگره ودولت آمریکا با ایران ازیک جنس استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرملن و راور در مجلس شورای اسلامی در جمع پرسنل بیمارستان فاطمه الزهرا با اشاره به مشکلات اقتصادی و سیاست‌های ارزی اشتباه دولت در ماه‌های گذشته گفت:با ارز ۴۲۰۰ تومانی میتوانستیم بازار را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز ۳ و نیم میلیارد دلار از منابع ارزی کشور تصویه حساب نشده است افزود: حال که دشمنان علیه ما هستند، چرا در داخل با اقدامات غیرکارشناسی مشکل را بیشتر کنیم.

پورابراهیمی اظهار داشت: میشود کشور را در همین شرایط سخت اداره کرد به شرطی که دولت کار‌های معقول و کارشناسی انجام دهد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در اوایلی که با شوک ارزی مواجه شدیم، جلسات متعددی را در کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیران ارشد دولت گذاشتیم، اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم.

وی ابراز داشت: تصمیمات امریکایی‌ها بر سقوط ایران در سال ۹۷ بود و این مسئله را رسما اعلام کردند و نمی‌دانیم اخیرا وزیر امور خارجه کشورمان با چه مجوزی و با چه روشی با تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا صحبت کرده که در براندازی دولت جمهوری اسلامی کمتر از دولت امریکا نیستند.

پورابراهیمی ادامه داد: حتما از وزیر امور خارجه کشورمان در این رابطه در مجلس سوال خواهیم کرد تا اظهار نظر خود را در رابطه با این مذاکرات بیان کند.

وی بیان داشت: آمریکا اساسا با جمهوری اسلامی ایران مخالف است و هیچ فرقی میان گروه‌ها و جناح‌های آن‌ها نیست، گزارش‌های امریکایی‌ها از مسائل اقتصادی ایران کاملا دقیق و حساب شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به گفته کارشناسان آمریکایی، ایران از بحران اقتصادی عبور خواهد کرد و می‌گویند که تحریم‌ها بعد از چند ماه در ایران اثرگذار نخواهد بود لذا پیشنهاد می‌دهند برخی از تحریم‌ها برداشته شود تا ایران به فضای غیرتحریم عادت کنند و بعد دوباره تحریم را اعمال کنند.

وی اقدامات نیرو‌های سپاه پاسداران را موجب به هم ریختن کل معادلات امریکایی‌ها دانست و بیان کرد: در جریان زدن پهباد امریکایی ها، مذاکره‌ای از طریق واسطه‌ها آغاز کردند که از ما بخواهند به شکلی ابروی خودشان را برگردانند.

پورابراهیمی ادامه داد: قدرت نظامی جمهوری اسلامی دست برتر در منطقه است و مطمئن باشید اگر می‌توانستند حتما به ما حمله می‌کردند.

وی اظهار کرد: اقدامات شورای عالی امنیت ملی در بحث فضای برجام فضای مثبت در جامعه ایجاد کرد و همه همراه شده اند و به فضل الهی از گردنه سختی که امریکایی‌ها برای ما ایجاد کردند عبور می‌کنیم و علائم ان هم مشخص است، امریکایی‌ها آرزوی نابودی جمهری اسلامی را به گور می‌برند، چون ماه عقبه‌ای مانند شهدا، امام زمان و مقام معظم رهبری را داریم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم مسیر حرکت ما است و با اقدامات و برنامه‌هایی که نظام در آینده خواهد داشت و مجلس قدرتمند که دولت قدرتمند را می‌تواند تشکیل دهد، شاهد پیشرفت کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

خصومت دولت وکنگره امریکا با ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.