فرش آرا در برابر قهرمان آسیا پیروز شد/ سوهان ترمز گیتی پسند را کشید/ سن ایچ باخت، اما صدرنشین باقی ماند

هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز در شهر‌های مختلف برگزار شد.

فرش آرا در برابر قهرمان آسیا پیروز شد/ سوهان ترمز گیتی پسند را کشید/ سن ایچ باخت، اما صدرنشین باقی ماندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال امروز در شهر‌های مختلف برگزار شد که در این بازی‌ها تیم‌های مدعی قهرمانی نتوانستند در برابر حریفان خود موفق باشند.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته دو تیم مس سونگون و فرش آرا مشهد در تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی تیم فرش آرا پس از سه هفته ناکامی توانست تیم مس سونگون قهرمان آسیا را با تک گل قدرت بهادری شکست دهد و اولین پیروزی خود را در این فصل به دست آورد. مس سونگون را این شکست ۶ امتیازی باقی ماند و هم چنان در رده دوم جدول قرار دارد.

در دیگر بازی مهم این هفته دو تیم سوهان محمد سیما و گیتی پسند در قم به دیدار هم رفتند و در این بازی دو تیم به تساوی ۱ بر ۱ رضایت دادند.

تیم سوهان محمد سیما قم در سه هفته گذشته توانسته بود نتایج خوبی را کسب کند، اما امروز در برابر شاگردان حمید بیغم در گیتی پسند توفیقی نیافت.

از آن طرف تیم گیتی پسند پس از برد در هفته گذشته با روحیه بسیار بالا به مصاف سوهان محمد سیما آمد و در پایان هر دو تیم به تساوی رضایت دادند.

در یکی دیگر ار بازی‌های حساس این هفته دو تیم هایپر شهر و سن ایچ ساوه در شاهین شهر اصفهان به دیدار هم رفتند و در پایان این بازی با نتیجه عجیب ۴ بر ۳ به سود هایپر پایان یافت.

هایپر که در این فصل برای اولین بار در لیگ برتر حضور پیدا کرده توانست در برابر شاگردان جوان و با انگیزه جواد اصغری مقدم در تیم سن ایچ پیروز شوند. سن ایچ با این شکست هم چنان در صدر جدول باقی ماند.

نتایج کامل بازی‌ها در هفته چهارم لیگ برتر به شرح ذیل است:

ارژن شیراز ۶ شهروند ساری ۱

مس سونگون ۰ فرش آرا مشهد ۱

هایپر شهر شاهین شهر ۴ سن ایچ ساوه ۲

سوهان محمد سیما ۱ گیتی پسند اصفهان ۱

ملی حفاری اهواز ۵ ستارگان ورامین ۲

آذرخش بندر عباس ۱ اهوارا بهبهان ۳

مقاومت البرز ۲ شاهین کرمانشاه ۲

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال روز جمعه ۴ مرداد ماه برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

شمس: سن ایچ و آذرخش شگفتی‌های لیگ برتر فوتسال هستند / استقلال و پرسپولیس وادر فوتسال نمی‌شوند

شمسایی: تجربه ویلموتس می‌تواند به سرمربی تیم ملی فوتسال کمک زیادی کند/ به زودی کمیته فنی مختص تیم زیر ۲۰ ساله‌ها تشکیل می‌شود

ناظم الشریعه، تماشاگر ویژه حساس‌ترین بازی هفته لیگ فوتسال


انتهای پیام/

نتایج هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار