بسته خبر ورزشی ۳۱ تیرماه خراسان جنوبی

کسب یک نشان نقره تیمی در مسابقات المپیاد دانشجویان کشور / ورزشکار  خراسان جنوبی نائب قهرمان مسابقات پینگ پنگ

بسته خبر ورزشی۳۱ تیرماه را در صفحه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی مشاهده کنید.

قدیمی رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند؛ گفت: تیم راگبی هفت نفره شهرستان طبس در بخش بانوان در رقابت‌های کشوری به مربیگری زهرا صادقیان حضور پیدا کرد و در مرحله مقدماتی موفق به کسب دو پیروزی برابر تیم‌های ساری و مازندران و یک باخت مقابل نماینده کرمان شد.

وی افزود: تیم راگبی طبس در رقابت‌های کشوری که با حضور ۱۷ تیم بیست و هفتم تیرماه سال جاری لغایت بیست و هشتم تیر ماه سال جاری به میزبانی ورزشگاه ازادی تهران در حال برگزاری است، با حریفان خود رقابت خواهدکرد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: در مسابقات کشوری تیم‌های زنجان، خراسان رضوی، مازندران، شیراز، مهرگان شیراز، تهران کلاب، داتیس تهران، هرمزگان، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمانشاه، گلستان، البرز، اردبیل و تیم طبس نماینده استان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

کسب یک نشان نقره تیمی در مسابقات المپیاد دانشجویان کشور 

حسن پور سرپرست تیم دانشجویان دانشگاه بیرجند در رقابت‌های المپیاد ورزش‌های همگانی کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند؛ گفت: تیم هندپلو دختران دانشگاه بیرجند در چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های کشور موفق به کسب جایگاه دوم تیمی شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها که از بیست و پنجم تیرماه سال جاری لغایت بیست و نهم تیرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه الزهرا تهران درحال برگزاری است، نجمه منتظریان، مهدیه لاری گل، سعیده پیروز، زهرا سورگی، عاطفه میرانی به مربیگری حمیده مرکی در این دوره از رقابت‌ها بین ۱۳ تیم توانستند سکوی دومی را کسب کنند.

ورزشکار  خراسان جنوبی نائب قهرمان مسابقات پینگ پنگ

حمیدی رییس هییت پینگ پنگ خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ازبیرجند؛ گفت: در مسابقات قهرمانی پینگ پنگ نیروی زمینی ارتش محمد امین علیزاده موفق به کسب نشان نقره شد.

او افزود: در این دوره از رقابت‌ها محمدرهبر از شیراز اول. محمدامین عِلیزاده از خراسان جنوبی دوم، محمد حسین کرم جو از قزوین مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

رییس هییت پینگ پنگ خراسان جنوبی گفت: نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی فارس برگزار شد، به اردوی تیم نیروی زمینی ارتش ایران دعوت شدند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.