مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت:

کاهش فشار آب داریم، اما قطعی آب در همدان نداریم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از نداشتن هیچ گونه قطعی آب در شبکه‌ها طی تابستان امسال خبر داد.

کاهش فشار آب داریم، اما قطعی آب در همدان نداریمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سیدهادی حسینی‌بیدار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: برای مدیریت بهینه مصرف آب در استان با نصب فشارشکن‌ها در ساعاتی که مردم کمترین مصرف آب را در هر منطقه دارند، فشار اب را کاهش می‌دهیم تا از هدر رفت آب در شبکه‌های فرسوده جلوگیری کنیم.

وی افزود: با برنامه ریزی خوب و برگزاری جلسات بحران و صرفه جویی مردم امسال قطعی آب در استان نخواهیم داشت.

وی افزود: شب‌ها فشار آب درون لوله‌ها بالا بوده و برای جلوگیری از شکستن لوله‌ها فشار آب کاهش پیدا می‌کند به عبارتی دیگر افت فشار آب برای مدیریت فشار در شبکه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: آب و فاضلاب استان همدان تنها شرکتی است که بازچرخانی پساب را به حد بالایی از کیفیت می‌رساند تا در صنعت مورد استفاده قرار گیرد.

حسینی بیدار با بیان اینکه آب بازچرخانی شده از پساب برای شرب نیز قابل استفاده است، اضافه کرد: ۹ مرکز تصفیه آب در استان همدان فعال است.

وی شرکت آب و فاضلاب استان را همیار محیط زیست معرفی کرد و گفت: نیروگاه برق شهید مفتح از پساب بازگردانی شده تغذیه می‌کند و ظرفیت تأمین آب آن از ۲۵ درصد به ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/ا

قطعی آب در همدان نداریم

برچسب ها: آب ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.