تمرینات ملی پوشان قایقرانی در سد شیرین دره

ششمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی رویینگ بانوان کشور در رده سنی بزرگ سالان برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو و مسابقات قهرمانی آسیای ۲۰۱۹ در سد شیرین دره بجنورد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،شیما پاک منش سرپرست‌ این اردو با اشاره به حضور بهترین پاروزنان ایران در رشته رویینگ در استان گفت: قهرمانان از استان‌های مختلف کشور حضور دارند و این فرصت بسیار مناسبی برای پاروزنان خراسان شمالی خواهد بود، چون اجازه تمرین کنار ملی پوشان را به دست می‌آورند.

پاک منش افزود: مربیان تیم ملی رویینگ و مسئولان فدراسیون قایقرانی بر ضرورت تمرین ملی پوشان رویینگ ایران در مسافت ۲ کیلومتر تاکید داشتند و سد شیرین دره هم از این امتیاز برخوردار بود.

وی ادامه داد: البته نگاه ویژه فدراسیون قایقرانی به استان‌ها برای توسعه بیشتر قایقرانی هم از مواردی بود که مرحله نهایی اردوی تیم ملی را به خراسان شمالی آورد تا این تیم با آمادگی ویژه‌ای در این رقابت‌های مهم شرکت کند.

وی اظهار کرد: «سولماز عباسی» سرمربی تیم ملی رویینگ است و قایقرانان استان نیز فرصت دارند در این اردو توانایی‌های خود را به مربیان تیم ملی نشان دهند.

انتهای پیام/د

تمرینات ملی پوشان قایقرانی در سد شیرین دره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.