پیامک‌های دریافتی سی‌ و یکم تیرماه؛

درخواست اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولین/ درخواست پیگیری پاداش پایان خدمت فرهنگیان/ خطر ریزش کوره آجرپزی قدیمی در بلوار پاسارگاد شرقی شیراز

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی و یکم تیر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 

 


5779...0913: سلام عباس عبادی مقدم هستم از استان کرمان شهرستان رفسنجان دارای دو ثبت اختراع از دانشگاه علم و صنعت فناوری ایران و تاییدیه از مرکز رشد دانشگاه ولی عصر رفسنجان.سیستم خنک کننده خودروهای ایران خودرو.

 

3281...0938: سلام. چرا قانون جامع حمایت از حقوق معلولین اجرایی نمی شود.

 

4547...0915: سلام، میشه در مورد پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان پیگیری کنید؟ ارزش اون پاداش الان از نصف هم کمتره!!

 

0390...0939: باسلام خواهشا پیگیری فرمایید چرا سازمان هدفمندسازی یارانه ها به معتادانی که پاک شده و به زندگی عادی بازگشتند و نتوانستند ثبت نام کنند یارانه نقدی نمی دهد؟ مراجعه کردیم گفتند به شما تعلق نمی گیرد؟! با تشکر از زحمات شما.

 

.. .. ...0916: سلام. شرکت تامین مواد معدنی چناره با تولید و فروش بالا بعد از28 سال غذای کارگران را سایه نشینانی که هیچ فعالیت فیزیکی ندارند قطع کردند. لطفا پیگیر شوید. اندیمشک بیدرو به معدن سنگ اهک چناره

 

7043...0938: با سلام و خسته نباشید خدمت شما. میخواستم بگم اگه میشه از صندوق بتاج (بنیاد تعاون ارتش)گزارشی تهیه فرمایید. من استخدامی ۷۴ هستم که ۲۵ سال خدمت کردم. ازهمان بدو استخدام از فیش حقوقی ما کدی به نام کد ۶۲ با شعار خانه دار شدن ما کثر کردن و حالا بعد از ۲۵ سال خدمت هیچی به ما ندادند و میگن بیاین ۶۰میلیون وام بگیرید. به نظر شما با ۶۰میلیون از کجا چند متر خانه بگیرم.با توجه به این موضوع که جدیدا دولت محترم می خواد برای همه کارکنان دولت هم کار را انجام بدهد لطف کنید پیگیری کنید.

 

1892...0905: باسلام از شیراز شهرک سلطان آباد پیام میدم می خواسم بگم تو را به خدابه وضع بی آبی ما رسیدگی کنید از شما خواهش می کنم با وجود این همه بارندگی ما باید تو این گرما بی آبی بکشیم.

 

9202...0919: باسلام، خطاب به وزیر راه و مسکن - صاحبخانه ما در سال 1396 درمسکن مهر مهرآباد رودهن با پرداخت 23 میلیون تومان صاحب خانه شده و همان خانه را امروز حاضر نیست به قیمت سیصد میلیون تومان بفروشد. آقای وزیر جناب آقای اسلامی تو را به خدا بداد مستجرها برسید اجازه ندهید یک عده سودجو و دلال قیمت خانه ها را بالا ببرند. خرید و فروش خانه های مسکن مهر را ممنوع کنید. حداقل تا پایان اقساط بانکی تا قیمت خانه متعادل شود شاه محمدیان بازنشسته وزارت راه وشهرسازی از رودهن

 

3840...0912: سلام. لطفا در مورد مجتمع فرهنگی باغ کتاب برنامه تهیه کنید که هیچ قانونی در آن نیست و شده تفریحی برای افراد با پوشش های بسیار زننده که دور از شان یک بانو است. و موارد بسیاری هم به راحتی کشف حجاب میکنند و راحت هستن و هیچ مسئولی هم پاسخگوی این هجمه نیست. خانواده ها هم در آن آرامش ندارند. این همه پول بیت المال صرف ساخت این مجموعه شده و هیچ قانون فرهنگی هم نداره که همه خانواده ها از محیط ان لذت ببرند. این مطالبه همه خانواده ها است. و ما شما رو امین دونستیم. لطفا پیگیری کنین تا وضع بدتر نشده و خوراک شبکه های معاند نشده.

 

0385...0919: با سلام از ساکنين پاکدشت هستم کوچه ما حدود 900نفر جميعت دارد که با ساخت و سازهای غيرمجازها که شهرداری ميدهد حدود 500 نفر از استاندارد جميعت کوچه بيشترمی باشد حال با اين همه مشکلات می خواهند کوچه را بن بست کنند به تمام ارگانهای دولتی مراجعه کرده ايم به ما جواب درستی نداده اند. حال از شما خبرنگاران جوان جهت پيگيری اين موضوع کمک می خواهيم. باتشکر

 


8550...0911: سلام سال1387 مسکن مهر شهر رشت ثبت نام کرده ایم و تا حالا که سال 1398 هست خانه  مان را تحویل نداده اند و پول هم از ما گرفته اند.

 

9643...0912: باسلام، من و 3500 نفر بازنشسته اسفند سال97 شرکت مخابرات هستیم که طبق بخشنامه بازنشستگی مخابرات حداکثر تا پایان خردادماه سنوات و مطالبات اینجانب باید پرداخت میشد که تا این تاریخ پرداخت نگردیده و مدیران مخابرات با گفتن این مطلب که پول نداریم از پرداخت حق و حقوق ما سر باز می‌زنند که این امر موجب ضرر زیادی به ما و سود فراوانی به مدیران شده است. لطفا پیگیری نمایید.

 

5944...0917: سلام علیکم با تشکر از همه شما. ازشیراز.  بلوار پاسارگارد شرقی کوچه یک .یک کوره بسیار بلند اجرپزی بسیار قدیمی وسط مجتمع های مسکونی است که متاسفانه این کوره کج شد و هر لحظه احتمال ریزش است طی تماس با شهرداری گفتند مربوط به ما نیست. طی تماس با میراث فرهنگی گفتند مربوط به شهرداری است. متاسفانه تا اتفاقی به وجود نیاید مسئولین به فکر نیستند. از تشکر از شما خواهشمند است پیگیری نمایید .. با تشکر

 

7240...0922: با سلام، لطفاً گزارشی در مورد آخرین وضعیت استخدام پذیرفته شدگان کادر اداری قوه قضائیه و جلسه اخیر کمیسیون قضایی، از وزیر دادگستری و سازمان برنامه و بودجه و مجلس پخش کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۳۱ تير ۱۳۹۸
سلام. چرا اداره کل اموزش و پرورش شهرستان های استان تهران مالیات اضافه دریافتی بازنشستگان سال 96 را پرداخت نمی کند؟ مگر قانون نیست؟ چرا خود به قانو.ن نوشته خودتان پایبند نیستید؟
آخرین اخبار