امروز صادر شد؛

پیام تبریک لاریجانی به روسای جدید کمیته امداد و بنیاد مستضعفان

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب سید مرتضی بختیاری و پرویز فتاح را تبریک گفت.

پیام تبریک لاریجانی به رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب سید مرتضی بختیاری به ریاست کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و پرویز فتاح را به سمن رئیس بنیاد مستضعفان از سوی مقام معظم رهبری را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سید مرتضی بختیاری

انتصاب جنابعالی به ریاست کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) از سوی مقام معظم رهبری را تبریک می‌گویم، امید دارم با اتکال به خداوند در خدمت به ملت و تحقق اهداف آن تشکیلات انقلابی که توانمند سازی، شکوفایی استعداد‌ها و تامین خوداتکایی نیازمندان و محرومان با حفظ شان و کرامت آنان است، موفق و منصور باشید.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی
همچنین علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب مهندس پرویز فتاح به ریاست بنیاد مستضعفان از سوی مقام معظم رهبری را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس پرویز فتاح

انتصاب جناب عالی به ریاست بنیاد مستضعفان از سوی مقام معظم رهبری را تبریک و تحیت گفته، دوام توفیقات آن برادر ارجمند در خدمت به ملت شریف ایران اسلامی، به ویژه اهتمام به پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی از سیمای مناطق کم برخوردار را، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار