حزب‌الله: تخریب منازل فلسطینیان در قدس جنایت جنگی است

حزب الله در بیانیه‌ای ضمن جنایت جنگی خواندن تخریب منازل فلسطینیان در قدس اشغالی، هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی علیه مسئله فلسطین را محکوم کرد.

حزب‌الله: تخریب منازل فلسطینیان در قدس جنایت جنگی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: «هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی علیه مسئله فلسطین را محکوم می‌کنیم.»

حزب الله اعلام کرد: «این اقدام پوشش سیاسی و رسانه‌ای را برای جنایات آن فراهم می‌کند. عملیات تخریب منازل فلسطینیان در قدس، جنایتی جنگی است.»

در همین حال شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفت‌وگو با المیادین گفت: رژیم صهیونیستی سیاستی خصمانه در همه جزئیات زندگی روزمره فلسطینی‌ها اجرا می‌کند.

شیخ نعیم قاسم افزود: اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینی‌ها، اقدامی خصمانه است و تنها راه حل، مقاومت است. تجاوز به منازل فلسطینی‌ها در جنوب قدس، بخشی از یک طرح بزرگتر است. تخریب خانه‌ها و اقدامات تجاوزکارانه تل آویو، مقاومت را تقویت و بر ضرورت آن تاکید می‌کند.

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد: مقاومت بر تجربیات خود می‌افزاید و برای افزایش دقت موشک‌های خود تلاش می‌کند. توان حزب الله و همچنین کیفیت آن چند برابر شده است. تل آویو می‌داند که در برابر قدرت حزب الله ناتوان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۰۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد : امت حزب الله فلسطین نگران نباشید انشاءالله پس از فتح با شکوه و با عظمت و مقتدرانه و قدرتمندانه و خردمندانه حزب الله متحد و یکپارچه جهان اسلام ناب محمدی ص در فلسطین اشغالی و آزاد سازی تمامی خانه و املاک به صورت باز پس گیری و سالم گیری و پاکسازی سالم از چنگال خبیث نکبت بار جنایتکاران غاصبان و شکنجه گران دزدان اراذل و اوباشهای صهیونیستی اسرائیلی همه ملت فلسطین در خانه های نوساز که توسط حمالان صهیونیستی ساخته شده برای مسلمین جای خواهید گرفت فقط باید در زمان فتح فلسطین اشغالی سعی کنند امت حزب الله که خانه ها رو که ساختند سالم ازشون پس بگیرن چرا که در صرف وقت و مسالح ساختمانی و ساختوساز صرف جویی میشود و فلسطینیها زودتر به منازل نوسازشان میرسند مبارکشون باشه منازل زیبای نوساز و شهرک سازیهای جدید و به روز شده توسط حمالان شیاطین صهیونیستی در زمان حضرت سلیمان نبی س هم شیاطین جنی مسکنهای باشکوه و زیبا رو میساختند و انسانهای مومن در آنجا زندگی میکردند به فرمان حضرت سلیمان نبی س در حال حاظر هم شیاطین صهیونیستی دارن مساکن و خانه های شما مومنین فلسطینی را جدید و به روز میسازند و برای شما عزیزان فلسطینی باقی خواهد ماند پس از فتحی غافلگیرانه و سریع توسط امت حزب الله سر تا سر جهان اسلام انشاءالله به زودی زود به خانه های زیبا وجدید خودتان برمی گردید مطمئن باشید . والسلام و صلوات اتماس دعا . رمز پیروزی اتحاد امت واحده رسول الله ص مومنین مسلمین حزب الله در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص است .

أعوذ بالله من الشيطان الرجيم بسم الله الرحمن الرحيم‬‎
وَأُخْرَىٰ تُحِبُّونَهَا ۖ نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ .
" صدق الله العظیم " یا " صدق الله العلی العظیم".

اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ . لبیک یا رسول الله ص .
آخرین اخبار