مهاجری: انتشار بیانیه به انسجام نساجی ضربه می‌زند/ اجازه نمی‌دهم با آبروی تیمم بازی شود

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: هرگاه که تیم نساجی مازندران در حال منسجم شدن بود، انتشار بیانیه جو را متشنج کرد.

محمد رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اردوی اخیر تیمش در کردان بیان کرد: اردوی کردان خیلی خوب بود و بازیکنان بسیار با تمرکز و خوب عمل کردند و تمرینات به خوبی پیش رفت. دیروز هم بازی دوستانه با مس کرمان داشتیم و در ادامه به بازیکنان استراحت دادیم تا شرایط مدیریت باشگاه به ثبات برسد.

مهاجری: انتشار بیانیه به انسجام نساجی ضربه می‌زند/ اجازه نمی‌دهم با آبروی تیمم راحت بازی شود

پادرمیانی در کار نبود

مهاجری در مورد محبوس شدن بازیکنان نساجی در اردوی کردان و پادرمیانی او عنوان کرد: بحث پادرمیانی در میان بنود، مبلغ جزئی از پرداخت کرایه زمین تمرین باقی مانده بود که در نهایت پرداخت شد.

اوضاع مالکیت به شرایط نساجی ضربه می‌زند

سرمربی نساجی در مورد اوضاع آشفته مالکیت باشگاه نساجی مازندران بیان کرد: اوضاع مالکیت قطعا به شرایط تیم ما ضربه می‌زند و الان همه بلاتکلیف هستند. تیم تا به اینجای کار با مدیریت جدید نیز هزینه کرده است، اما هزینه‌ها به طور کامل مشخص نیست و غیر قابل برگشت است و مشخص نیست که به چه صورت انجام شده است. در این راستا از استاندار درخواست دارم به این قضیه ورود کند.

انتشار بیانیه به انسجام نساجی ضربه می‌زند

او ادامه داد: هر وقت که نساجی در حال انسجام بود، بیانیه‌ای از طرف فردی نامعلوم منتشر شد و تیم را دچار حاشیه کرد. با این حال من می‌دانم که صنیعی فر و حدادیان خود تمایلی به رسانه‌ای کردن این مشکلات ندارند، اما اگر مالکان با خریدار جدید مشکلی دارند بهتر است با تشکیل جلسه رو در رو آن را حل کنند، چرا که انتشار بیانیه مشکلی را حل نخواهد کرد.

اجازه نمی‌دهم با آبروی نساجی بازی شود

تا همینجا هم محمد اژدری با اینکه هنوز رسما مالک نشده است، به عنوان خریدار جدید بسیار برای تیم هزینه کرده و زحمت کشیده است. به جرات می‌گویم تیم ما بسیار با تمرکز کار کرده و به خوبی بسته شده است. نساجی یکی از بهترین تیم‌هایی است که در آن کار کرده ام. انتشار این بیانیه‌ها جو را متشنج کرده است. من وارد حواشی نمی‌شوم و اجازه نمی‌دهم که کسی انقدر راحت با حیثیت و آبروی تیمی، چون نساجی بازی کند.

مهاجری: انتشار بیانیه به انسجام نساجی ضربه می‌زند/ اجازه نمی‌دهم با آبروی تیمم راحت بازی شود

خیلی زشت است که بازیکنان نساجی بدون ثبت قرارداد تمرین می‌کنند!

مهاجری در ادامه گفت: قرارداد بازیکنان ما هنوز به دلیل اوضاع مالکیت ثبت نشده است و مالک اصلی تیم فعلا فرهاد صنیعی فر است. صنیعی فر هنوز به این مسئله ورود نکرده است و اژدری هم به دلیل دریافت نکردن پروانه باشگاه حق ثبت امضا ندارد. خیلی زشت است که بازیکنان حرفه‌ای و کادر فنی بدون ثبت قرارداد در حال تمرین هستند. ادامه روند کاری به دلیل اتفاقات رخ داده در باشگاه سخت شده است.

نساجی تقریبا بسته شده است

مهاجری در مورد فعالیت نساجی در یارگیری‌ها عنوان کرد: در یک پست به بازیکن نیاز دارم و به زودی شاید جذب بازیکن داشته باشیم، اگر هم نشد با همین بازیکنان ادامه می‌دهیم، چون تیمم تقریبا بسته شده است.


بیشتر بخوانید:

کوچک زاده: مسئولان مازندران باید هر چه زودتر پروانه باشگاه را انتقال دهند/احساسات مردم نباید به بازی گرفته شود

دیدار تدارکاتی نساجی و صنعت نفت قطعی شد

نساجی در اندیشه خرید سنگربان مطمئن


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نساجی مازندران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار