رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان خبر داد:

شرکت ۴۵ استعداد ورزشی وفرهنگی با نیاز ویژه استان در مسابقات کشوری

رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان از شرکت ۴۵ دانش آموز مستعد با نیاز ویژه استان در مسابقات ورزشی، فرهنگی وهنری کشورخبر داد.

شرکت ۴۵ استعداد ورزشی وفرهنگی با نیاز ویژه استان در مسابقات کشوریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،خلیل رنجبر توانمندسازی، استعدادیابی و ارتقای مهارت‌های زندگی را از اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد وتصریح کرد:۲۴ دانش آموز با نیازویژه دختر و ۲۵ دانش آموز با نیاز ویژه پسر استان در مسابقات  ورزشی، فرهنگی وهنری کشور به میزبانی شهر تهران شرکت خواهند کرد.
رنجبر با اشاره به اینکه این مسابقات از تاریخ ۱۴ تا ۱۸ مردادماه در بخش پسران و ۱۹ تا ۲۳ مرداد ماه دربخش دختران برگزار خواهد شد، افزود:۳۴ دانش آموز با نیاز ویژه دختر وپسر در مسابقات ورزشی و ۱۱ دانش آموز با نیاز ویژه دختر وپسر در مسابقات فرهنگی هنری با همراهی ۱۵ مربی و ۴ نفر همیار شرکت خواهند کرد.
وی در ادامه گفت:دانش آموزان بانیاز‌های ویژه ۸ شهرستان مریوان، سقز، بیجار، قروه، سنندج، بانه، کامیاران و دهگلان در رشته‌های ورزشی فوتسال، بوچیا، گلبال، تنیس روی میز، دوومیدانی ودر رشته‌های فرهنگی هنری حفظ مکتوب قرآن، حفظ ۵ جزء قرآن کریم، انشای نماز وهنر‌های آوایی در این مسابقات حضور خواهند یافت.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان با اشاره به موفقیت‌های دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در دوره قبلی این مسابقات افزود:این دانش اموزان در رشته‌های ورزشی دوومیدانی وپرتاب وزنه ۵ مقام کشوری ودر رشته‌های فرهنگی هنری قرائت قرآن،  تحقیق، انشای نماز واحکام ۱۱ مقام کشوری را برای کردستان به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/ت

رقابتهای ورزشی و فرهنگی دانش آموزان استثنایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.