معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری همدان گفت: شورای اجتماعی محلات در ۴ منطقه شهر همدان دایر شده است و فعالیت مستمر دارد.

شورای اجتماعی محلات در همدان تشکیل شد.به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن رضایی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری همدان افزود: این شورا‌ها با استفاده از ظرفیت معتمدان محلات در هر محله مسائل و مشکلات فرهنگی و امنیتی محله را شناسایی و برای برطرف شدن این مشکلات با همکاری شهرداری و اهالی محل اقدام می‌کند.

وی ارتباط بسیار موثر و کارآمد با سمن‌های (سازمان‌های مردم نهاد) حوزه‌های سلامت و مسائل اجتماعی و همکاری و ارتباط با هیئت‌های مذهبی را از برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری همدان عنوان کرد و افزود: با گسترش شورا‌های اجتماعی در دیگر محله‌های شهر همدان زمینه ارتقای فرهنگی اجتماعی اقتصادی سیاسی و شور و نشاط معنوی در بین اقشار مختلف فراهم خواهد شد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری همدان از فعالیت دفاتر اداره سلامت در فرهنگسرا‌های شهر همدان خبر داد وافزود: در این دفاترخدمات مشاوره‌ای و روانشناسی به تمامی آحاد جامعه و اهالی محلات ارائه می‌شود.

رضایی با اشاره به اقدامات اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری همدان اظهار داشت: یکی از اقدامات پیگیری مباحث سلامت روان شهروندان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهر همدان است.

انتهای پیام/ب
 

شورای اجتماعی محلات در ۴ منطقه شهر همدان فعال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.