کاروان پیاده امام رضا (ع) بافق به مشهد رسید

مدیر کاروان زائران پیاده بسیجیان بیت‌الرضا (ع) بافق گفت: کاروان ۱۴۰ نفری حدود یک ماه با طی کردن یک هزار و ۱۱۸ کیلومتر و گذر از ۸۵ شهر و روستا صبح امروز به مشهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،حجت الاسلام سید علی طباطبایی، مدیر کاروان زائران پیاده بسیجیان بیت‌الرضا (ع) بافق گفت: کاروان ۱۴۰ نفری حدود یک ماه با طی کردن یک هزار و ۱۱۸ کیلومتر و گذر از ۸۵ شهر و روستا صبح امروز به مشهد رسید.

وی افزود: دعای عهد، زیارت عاشورا، کلاس‌های بصیرتی، اذکار روزانه، نشست‌های اعتقادی، از جمله برنامه‌های این کاروان در طول مسیر بود.
گفتنی است: نخستین سفر این کاروان زیارتی در شهریور ماه ۱۳۷۲ متشکل از ۳۶ نفر از عاشقان و شیفتگان حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) انجام شده است.

زائران پیاده بسیجیان بیت‌الرضا (ع) در طی مراسم آیینی و مدیحه سرایی تا ورودی باب‌الرضا (ع) حرم مطهر رضوی را با لباس‌هایی سفید و با پای برهنه سپری کردند.

یکی از مناسکی که در این پیاده روی اجرا شد سجده شکر توفیق زیارت در ابتدای مسیر ورود به خیابان امام رضا (ع) بود و این مناسک در ورودی حرم مطهر رضوی نیز تکرار شد.

انتهای پیام/ی

کاروان ۱۴۰ نفری زائران پیاده بیت‌الرضا (ع) بافق به حرم امام رضا (ع) رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.