پیام تبریک سردار جلالی به رؤسای کمیته امداد و بنیاد مستضعفان/ اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه‌های مشترک

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور انتصاب رؤسای کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مستضعفان را تبریک گفت.

جلالیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور طی پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب پرویز فتاح و سیدمرتضی بختیاری به ریاست کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مستضعفان را تبریک گفت.

متن پیام‌ تبریک به پرویز فتاح به شرح زیر است:

برادر گرامی مهندس پرویز فتاح

انتصاب شایسته جنابعالی به ریاست بنیاد مستضعفان از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) را تبریک گفته و از خداوند متعال برای شما در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی توفیق مسالت دارم.

سازمان پدافند غیرعامل کشور آمادگی دارد تا در راستای تهیه و اجرایی سازی پیوست های پدافند غیرعامل به ویژه در طرح های کلان و راهبردی با آن بنیاد همکاری تام داشته باشد.

رجای واثق داریم جنابعالی در ایجاد تحول در بنیاد مستضعفان و خدمت رسانی به طبقات محروم جامعه به عنوان صاحبان اصلی کشور اثرگذار و موفق باشید.

متن پیام تبریک به سیدمرتضی بختیاری به شرح زیر است:

جناب آقای سیدمرتضی بختیاری

اعتماد مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی) به جنابعالی و سپردن امانت بزرگ کمیته امداد به شما که یادگار امام راحل و عظیم الشان انقلاب است تبریک گفته و از خدای منان برایتان توفیق و برکت الهی در کار را خواستاریم.

سازمان پدافند غیرعامل کشور آمادگی دارد تا در زمینه های مشترک نسبت به همکاری با آن نهاد اقدام لازم را در اسرع وقت انجام دهد.

موید و منصور باشید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار