مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲ مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۲ مرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.


دستگیری جاعل حرفه‌ای در نوشهر


سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی به بهانه توانایی در ترخیص خودرو‌های توقیفی در پارکینگ تصادفات، از شهروندان اخاذی می‌کند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآکاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را که با معرفی خود به عنوان فردی تاثیر گذار در امورات ترخیص خودرو و چاپ برگه‌های مربوطه از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد شناسایی کردند.

سرهنگ محمدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۷ فقره اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد.

کشف و ضبط جمجمه تاکسیدرمی شکار در آمل

مهدی کشاورزیان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان درپی دریافت گزارش یکی از دوستداران محیط زیست و اخذ حکم از مقام محترم قضایی ورود به منزل و با همکاری مامورین پلیس اطلاعات و امنیت آمل، موفق به دستگیری یک متخلف شکاربه همراه کشف و ضبط جمجمه تاکسیدرمی تازه شکار شده یک راس کل حشی و شاخ مرال در آمل شدند.


وی در خصوص مجازات حقوقی این جرم افزود:برابر مصوبه شماره ۳۸۰ شورایعالی محیط زیست بهای شکار هر راس کل به مبلغ یکصد میلیون ریال می‌باشد که درصورت صدور حکم قضایی می‌بایست به حساب خزانه دولت واریز نماید.


وی درخصوص مجازات کیفری این جرم نیز گفت: با توجه به شکار غیر مجاز صورت گرفته مجازات کیفری متخلف وفق ماده ۱۱ قانون شکار و صید در خصوص این جرم مستوجب تعقیب کیفری از ۹۱ روز تا سه ماه حبس و یا جزای نقدی از بیست و دو میلیون و پانصد هزارریال تا چهل و پنج میلیون ریال می‌باشد.

 
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.