سومین نشست کارگروه پایش و سامان دهی گندم، آرد و نان سال ۹۸ برگزار شد.

سومین نشست کارگروه پایش و سامان‌دهی گندم، آرد و نان سال ۹۸ به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه توضیحات کوتاهی پیرامون نشست، ارایه و سپس گزارشی از میزان خرید گندم، آنالیز قیمت آرد و نان، کرایه حمل آرد و وضعیت حمل آرد خبازی‌های شهری و روستایی و چگونگی حمل آرد روستایی و عشایری، مغایرت جمعیت عشایری به‌منظور اختصاص سهمیه آرد و لزوم همپوشانی آرد‌های مرتبط با این موضوع، به نشست ارایه شد.

فضل ا... رنجبر فرماندار کرمانشاه خواستار تعریف سیستم بهینه توزیع آرد شهری و روستایی شد و تعیین یک کمیته مشترک برای دسترسی به راه‌حلی اساسی برای توزیع بهینه آرد عشایری و روستایی را ضروری دانست و اتحادیه صنف خبازان را هم، محل مناسبی برای تعیین راه‌کار بهتری برای توزیع آرد شهری ارزیابی کرد.

وی گفت : موضوع نامه شماره ۱۶۳۷۳ دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری در مورد صدور مجوز احداث سیلوی جدید در استان، به‌عنوان دستور بعدی نشست، موردبحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به این‌که ظرفیت سیلو در استان دو برابر ظرفیت موردنیاز آن است، لذا باید در شورای آرد و نان مطرح و درنهایت در صورت تصویب شورای مذکور، هیچ تعهدی مبنی بر اعطای یارانه یا حمایت دولتی به سرمایه‌گذاران احداث سیلوی جدید داده نمی‌شود.

همچنین موضوعات درخواست نانوایی‌های آزاد پز شهرستان کرمانشاه در خصوص وضعیت سهمیه آرد و افزایش هزینه‌های پخت نان و ارایه گزارشی پخت آزمایشی نان سنگک دارای درصد سبوس استاندارد در این نشست مطرح و پس از بحث و بررسی، تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد .

 

 

انتهای پیام/د

وضعیت حمل آرد خبازی‌های شهری و روستایی

 

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار