صفاری‌نیا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

۳ پیشنهاد پارک علم و فناوری پردیس برای تاسیس کارخانه‌های نوآوری

رئیس پارک علم و فناوری پردیس گفت: برای تاسیس کارخانه‌های نوآوری بصورت عام پارک علم و فناوری پردیس ۳ پیشنهاد جدید را ارائه کرده است.

پیشنهادات پارک علم و فناوری پردیس برای تاسیس کارخانه‌های نوآوری جدیدمهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک علم و فناوری پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کارخانه‌های نوآوری، بیان کرد: در حال حاضر ۲ کارخانه آزادی و کارخانه نوبنیاد زیرمجموعه پارک علم و فناوری پردیس هستند.

وی افزود:  ۳ پیشنهاد جدیدی از سوی پارک علم و فناوری پردیس مطرح شده است اگرچه ممکن است که این پیشنهاد‌ها، کارخانه نوآوری نباشند .


بیشتر بخوانید: سومین کارخانه نوآوری کشور در شیراز راه‌اندازی می‌شود


صفاری‌نیا تصریح کرد: در حال ارزیابی پیشنهاد‌ها هستیم البته ممکن است آن‌ها جزو شعبات پارک پردیس نباشند.

رئیس پارک علم و فناوری پردیس ادامه داد: اگر طی بررسی‌ها و پیگیری‌ها پیشنهاد‌های مطرح شده بتوانند مجوز‌های لازم را کسب کنند، آن‌ها را جزو شعبات پارک قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه کارخانه‌های نوآوری به صورت عام با پارک علم و فناوری پردیس کار نمی‌کنند، گفت: اگر هر یک از کارخانه‌ها بخواهند جزیی از شعبات پارک باشند به آن‌ها مجوز می‌دهیم، اما اگر بخواهند به صورت مستقل با یکدیگر کار کنند خود را درگیر آن‌ها نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

با بررسی‌های مختلف شعبات پارک‌علم و فناوری پردیس تاسیس می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار