در فضای حقیقی مشکلات مردم از نزدیک حس می شود

امام جمعه طبس گفت: در فضای حقیقی مشکلات مردم از نزدیک حس می شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام محمدی،امام جمعه طبس به مناسبت چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه در جمع فعالان فضای مجازی ، خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت و جایگاه این فریضه گفت: من تنها مسئول دفتر خود هستم و هر مسئول جایگاه و وظایف خود را دارد، من مسئول اجرایی نیستم فقط می توانم توصیه و  مشکلات را پیگیری کنم و این کار را با تمام توانم چه حضوری ، مکاتبه ای و یا مشورتی انجام می دهم .

او افزود :ما در دفتر امام جمعه یک ریال اعتبار دولتی نداریم و مشکلات مردم را از طریق وجوهاتی که می رسد حل می کنیم.


امام جمعه طبس در پاسخ به سوالات فعالان فضای مجازی در مورد زمین مصلای طبس گفت: مکانی که برای ساخت مصلا در نظر گرفته شده  خارج از محدوده شهر است  و این مناسب نیست چرا که بهتر است مرکزیت نماز جمعه در مکان فعلی حفظ شود و قابل دسترس بودن برای مردم در این زمینه مهم تر است.


حجت الاسلان محمدی در چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه با تاکید بر لزوم مدیریت جهادی در شرایط فعلی گفت : مدیری که پول و امکانات داشته باشد؛کار و مدیریتش هنر نیست .


او ادامه داد:مدیری که در شرایط سخت کشور، مشکلات مردم را حل و فصل کند توانمند است و اگر مسئولی بداند اگر شخص دیگری بهتر از او می تواند بخشی را اداره کند و در آن فضا بماند جفا کرده است.


امام جمعه طبس تاکید کرد:عملکردبعضی مدیران در برخی ادارات بسیار خوب است اما برخی مدیریت جهادی ندارند برخی هم پیگیرند اما  منابع کافی ندارند.


حجت الاسلام محمدی همچنین با اشاره به این که آمار کشته های طبس با کل استان برابری می کند،گفت: نیاز است فعالیت و همت بیشتری در این زمینه شود و حق جاده های طبس درست ادا نشده است.


او در خصوص مشکلات بهداشت و درمان که یکی دیگر از پرسشها و درخواست های خبرنگاران و فعالان فضای مجازی بود نیز افزود: برخی قانون های اشتباه در بهداشت و درمان در خصوص فعالیت پزشکان مشکل ساز است و در این خصوص رایزنی هایی خواهیم کرد.

امام جمعه طبس در جمع فعالان فصای مجازی با توصیه به تقوا گفت: امروز گناه کردن به واسطه فضای مجازی بسیار سهل و آسانتر شده است پس تا جایی که می توانید و قلم می زنید دقت کنید و حق و حقیقت را در نظر داشته باشید .

انتهای پیام/ب


آمار کشته های طبس با کل خراسان جنوبی برابری می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.